معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

اهمیت ساعت آینه‌ای 06:06 با فرشته‌های نگهبان

ساعت 06:06 و ارتباط آن با فرشتگان

فرشته‌های نگهبان ساعت آینه‌ای 06:06 به شما اطمینان می‌دهند که هرگز تنها نخواهید ماند. اگر در حال حاضر مشکلاتی دارید و احساس تنهایی می‌کنید، ناراحت نباشید؛ چون فرشته‌های هدایت کننده و محافظین این ساعت همیشه با شما هستند.

فرشتگان منتظرند تا شما با دعای آن‌ها را بخوانید، پس از گرفتن پیام شما می‌آیند و همسفرتان می‌شوند.

دنیا پر از قانون‌های مخفی و پیچیده است. تنها کسی می‌تواند رازهای مخفی را آشکار کند که بخشی از این دنیای پیچیده باشد. اگر در زمینه‌هایی مثل غیبت و باطن‌گرایی شروع به مطالعه و تحقیق کنید، در این زمینه موفق می‌شوید. همچنین می‌توانید از فرشتگان بخواهید تا به شما آموزش‌های معنوی لازم را بدهند.

اگر موفق شوید مسیر درست را انتخاب کنید و اجازه دهید فرشتگان شما را در این راه هدایت نمایند، می‌توانید زندگی‌تان را بهترین شکل مدیریت نمایید. فرشتگان کمک می‌کنند تا چاکراها و انرژی‌های درونی خود را متعادل کنید. و همچنین کمک می‌کنند تا به خرد و دانش عمیق دست یابید.

اگر موفق شدید تا فهم و درک عمیقی نسبت به مسائل پیدا کنید، چیزهای عالی و خارق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. در این صورت می‌توانید زندگی را با تمام وجود احساس کرده و زیر و بم آن را درک نمایید.

نباید فراموش کنید که برای استفاده از کمک‌های فرشتگان، باید به تمام کارها و تعهدات خود عمل کرده و پایبند باشید؛ به این صورت اعتماد و وفاداری خود را نسبت به آن‌ها، ثابت می‌کنید.

شما قادر به انتخاب در زندگی هستید و باید بدانید چقدر این قدرت انتخاب ارزشمند است؛ اگر به انجام تعهدات پایبند نباشید با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شوید. بنابراین قبل از اینکه کاری را قبول کنید، حتما به چگونگی انجام آن دقت کنید؛ و سپس تا انتها آن را انجام داده و به مقصد برسانید.

 

ارزیابی فرشته‌ای ساعت 06:06

ساعت 0606 و زار های این ساعت آیینه ای

فرشته نگهبان ساعت 06:06، فرشته لوویا نام دارد. او از ساعت 06:00 وارد می‌شود و تا ساعت 06:20 کارهایش را انجام می‌دهد. لوویا مظهر و نماد لطف و اعتماد می‌باشد. لوویا کمک می‌کند تا بتوانید بر مشکلات و پستی و بلندی‌های زندگی‌تان غلبه نمایید؛ همچنین از شما در برابر نیت‌های شوم دیگران محافظت می‌کند.

او وجودتان را سرشار از رحمت‌های الهی می‌کند و مشوقی برای فعالیت‌های فکری شماست.

اگر زمانی که فرشته لوویا حاضر است، با احترام به او کارتان را انجام دهید؛ به شما قدرت جستجو و کنکاش در زندگی گذشته‌تان را می‌دهد. از آنجایی که شما حافظه بسیار قویی دارید، لوویا کمک‌تان می‌کند تا حالات مختلف درونی که در زمان‌های متفاوت داشته‌اید را به خاطر بسپارید.

داشتن این ویژگی به شما کمک می‌کند تا برای مواجه با مشکلات و زیر و بم زندگی پیش روی‌تان، از تجارت گذشته استفاده کنید.

معنی ساعت 06:06 در علم اعداد

بررسی ساعت 0606 از دید علم اعداد و زار های ساعت 06:06

مجموع ساعت آینه 06:06 برابر با 12 می‌باشد. 12 نشان دهنده پستی و بلندی‌های زندگی است. این ساعت می‌گوید برای مقابله با این مشکلات، باید خودتان را از نظر روحی و جسمی تقویت نمایید. اگر در این مسیر پیشرفت کنید، می‌توانید از قرار گرفتن در موقعیت‌های بد و نامطلوب پرهیز کنید.

شاید در نگاه اول همه چیز سخت و طاقت‌فرسا به نظر بیاید، اما بدانید برای حل مشکل‌تان، راه‌حل‌هایی در دسترس‌تان قرار خواهد گرفت. چرا که منبعی از انرژی در درون خود دارید که می‌توانید از  گذشته کمک بگیرید؛ در نتیجه به خودتان اعتماد داشته باشید.

سعی کنید خوشبینی و نگاه مثبت ذاتی که دارید را فرابخوانید. افکار شما بسیار غنی و عمیق هستند؛ خصوصا زمانی که مشغول انجام کار هنری و خلاقانه هستید، بیشتر مشخص است. و مطمئنا تاکنون حس قوی دریافت الهامات درونی را در خود احساس کرده‌اید.

البته این دریافت‌ها کاملا طبیعی هستند؛ چرا که شما قادر به انتقال انرژی‌های عرفانی و پیام‌هایی که از آن می‌گیرید نیز هستید. از نوشتن و تمرین غافل نشوید چرا که نتبجه مطلوبی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

شما شخصیتی اجتماعی دارید؛ دوست دارید در دنیا کنکاش کرده و تجربه‌های نو به دست بیاورید. همچنین دوست دارید با فرهنگ‌های جدید آشنا شوید. شما در برابر انرژی‌های متنوع معنوی که در مسیر زندگی با آن برخورد می‌کنید، بسیار حساس می‌باشید.

شما قادرید تا به سمت چیزهای ناشناخته بروید؛ وتوجه داشته باشید که نباید درباره مسافرت‌های جهانی خود خیلی صحبت کنید.

چرا که به دلیل وجود احساس کنترل در افراد، این اتفاق کمتر در جامعه ما اتفاق می‌افتد و ممکن است باعث حسودی و ناامیدی اطرافیان‌تان شود.

در نهایت مجموع این اعداد می‌گویند که در نزدیکی‌تان فردی وجود دارد که شما برایش بی‌اندازه مهم هستید؛ سعی کنید او را پیدا کرده و مواظب باشید با رفتارهای اشتباه فریبش ندهید.

چرا که او ارزش زیادی برایتان قائل است و اگر تصویر ذهنی مثبتی که از شما در ذهن دارد خراب شود، ممکن است به نابودی آن فرد بیانجامد.

 

ساعت 06:06 چه ارتباطی با تاروت دارد

ارتباط ساعت 06:06 با کارت تاروت

کارت فال تاروت متعلق به ساعت جفت 06:06، کارت عاشق می باشد. این آرکانوم نماینده و وکیل پویایی، تحرک و جوانی است. این کار مظهر شور و شوق و جنسیت نیز می‌باشد. همچنین این کار یک انتخاب بزرگ را نشان می‌دهد که به خاطر ماهیت ناسازگاری که دارد ممکن است به پیروزی یا شکست بیانجامد؛ در نتیجه باید مواظب باشید که این کارت در کجا خوانده می‌شود.

اگر عاشق، جای خوبی در خواندن‌تان داشته باشد، آرکانوم قبول می‌کند که بتوانید عشقی را برای زندگی آینده‌تان داشته باشید. همچنین می‌تواند بیانگر یک رابطه شاد و مثبت هم باشد. البته این پیروزی را با روی دادن مجموعه‌ای از اتفاقات برای‌تان پدید می‌آورد.

 

معنی ساعت 01:01        معنی ساعت 02:02        معنی ساعت 03:03        معنی ساعت 04:04        معنی ساعت 05:05

معنی ساعت 07:07        معنی ساعت 07:07        معنی ساعت 08:08        معنی ساعت 09:09

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up