معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

معنی ساعت 1313
ساعت 13:13

معنی ساعت 13:13

در این قسمت قصد داریم معنا و دلیل دیدن ساعت جفت 13:13 را بررسی کنیم. اگر شما هم ساعت 13:13 را مکررا می­بینید، ذهن شما قصد دارد پیغام­های مهمی را به شما ارسال کند. در ادامه به تحلیل دلایل دیدن این ساعت را از طریق تاروت مارسی، فرشتگان نگهبان، هنر پیشگویی و علم اعداد خواهیم پرداخت.

در حالت کلی عدد 13 سرچشمه دسته­ای از عقاید و شاید خرافات قدیمی می­باشد. برای مثال در روایت شام آخر، در میان 12 میهمان حضرت مسیح، مهمان سیزدهم، یعنی یهودا، به ایشان خیانت کرد! اکنون ممکن است سوال باشد که دیدن ساعت 13:13 از خوش اقبالی و یا بد اقبالی شخص بیننده این ساعت است؟! در ادامه خواهیم دید.

 

ارتباط 13:13 با فرشتگان

از مهم­ترین پیام این ساعت برای شما، آگاهی فرشتگان نگهبان از نیاز به دگرگونی و تحول در زندگی شما است. این تحول تمام ابعاد زندگی شما را در بر می­گیرد. علاوه بر این، می­بایست که روش و عادت­‌های نادرست را تغییر دهید! برای قرار گرفتن در مسیر درستی که خودتان هم به آن ایمان دارید از فرشتگان نگهبان یاری بجویید. این امر برای یافتن قدرت­های نهفته شما لازم است؛ شاید برای اطرافیان شگفت آور باشد. این نکته را فراموش نکنید که ساعت 13:13، نماد رستاخیز و مرگ است!

پیام و ارتباط فرشتگان با ساعت 13:13
پیام فرشتگان در ساعت 13:13 چیست؟

در نهایت، ساعت 13:13 نشان می­دهد که در یک چرخه مملوء از فراز و نشیب قرار دارید! با تکیه بر خود و فرشتگان می­توانید از آن بگریزید و به ثبات و تعادل برسید. اگر شما هم حس می­کنید با وجود تلاش­های زیاد پیشرفت قابل توجهی ندارید، پس بدانید که باید در مورد انتخاب­های خود کمی تجدید نظر کنید. به درون و ذات خود خوب توجه کنید که موجب یافتن و رفع ایرادها و نقاط ضعفتان خواهد شد. علاوه بر این به شما کمک می­کند تا دوباره تناسب و رضایت را در زندگی بیابید.

 

ارزیابی ساعت 13:13 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان مربوط به ساعت جفت 13:13، «یـیـازل» است که دوره تاثیر او از 13:00 آغاز و در 13:20 پایان می­یابد. ییازل سمبل حمایت متقابل است. در زمینه­های نیازمند نوآوری و خلاقیت پشتیبان شما خواهد بود. اگر به آسایش عاطفی و روانی نیاز دارید، از او یاری بجویید. اگر احساس کردید که رابطه عاطفی شما سمی و نادرست است، او به شما کمک می­کند تا آن را به آرامی کنار بگذارید. این فرشته حتی زمانی که آشفته و دلگیر هستید، به ویژه در مسائل احساسی، همراه و آرامش بخش شما خواهد بود.

ساعت 13:13
ساعت 13:13

در علم اعداد 13:13 به چه معناست؟

جمع تمام اعداد موجود در ساعت 13:13، 26 است! عددی که نشان می­دهد هر هدفی و مسئله­ای که به آن اهمیت می­دهید، به وقوع خواهد پیوست و موفق خواهید شد. این سربلندی، در زمینه­‌های کاری، مالی و یا احساسی می­تواند باشد.

همچنین نشان می­دهد که توانایی و فرصت مدیریت یک گروه را خواهید داشت و پروژه­های مهم را کنترل خواهید کرد. یکی از وظایف شما حرکت و تلاش برای رفاه دیگران است. همچنین در حوزه کاری، همکاران و اطرافیان خود را به خوبی درک می­کنید.

معنی ساعت 13:13 در علم اعداد چیست؟
معنی ساعت 1313 در علم اعداد

شما مفهوم خانواده را به خوبی درک کرده­اید! کانون گرم آن­ برای شما یک نقطه قدرت خواهد بود. همچنین، با سیاست بارز خود، توانایی حل مشکلات و مسائل خانوادگی را دارید. علاوه بر ارتباط خوب با خانواده، سعی کنید که دیگر اطرافیان را نیز در دایره ارتباطات خود وارد کنید.

در انتها، عدد 26 ممکن است نشانگر یک حرکت یا سفر باشد که با توجه به ساعت 13:13 معنای آن حرکت است. خوش اقبالی و درست پیش رفتن کارها از جمله ثمرات دیدن این ساعت است؛ به خصوص اگر قصد مسافرت به خارج از کشور را داشته باشد.

 

رابطه بین 13:13 و تاروت

ارتباط کارت تاروت و ساعت 13:13 چیست؟
ارتباط تاروت با ساعت 13:13

 

کارت تاروت ساعت رند 13:13 با «Death» مطابقت دارد و این کارت نام ندارد! این کارت از یک دگرگونی سودمند و عظیم خبر می­دهد. همانطور که اشاره شد، برای بهره­وری بهتر باید کارها را سر و سامان ببخشید.

همانگونه که در بالا شاره شد، ممکن است برخی تصور کنند که بدون نام بودن این کارت و نماد مـرگ بودن، علامت منفی است اما در عین حال به معنی پایان چرخه و آغازی دوباره شناخته می­شود­. اگر شریک عاطفی دارید، بدانید که وارد مرحله تازه­ای از رابطه خواهید شد و یا در محل کار برای فراگرفتن دانشی جدید دست به کار می­شوید. بنابرین شیرین شکوفایی در کار و روابط را خواهید چشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up