معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

ساعت 04:04

ساعت آینه ای 04:04 و اهمیت آن با فرشتگان

در این ساعت فرشته نگهبان بیان می کند که از نظر سطح جسمانی در دوره ای خوب و عالی قرار می گیرید! اگر در حال حاضر با مشکلاتی همچون مشکلات بهداشتی درگیر هستید، این مژده را به شما می دهیم که فرشتگان نگهبان نوید پیروزی شما در این مشکل را می دهند و می گویند بر این مشکلات غلبه می کنید.

فرشتگان نگهبان قدرتی به شما می دهند که کمک تان می کند تا انگیزه و اشتیاق کافی را بدست آورید تا از خود در برابر آلودگی ها پاسداری کنید.

از خصوصیات اخلاقی که در شما وجود دارد این است که طبیعت و زیبایی آن را تحسین می کنید.

شما معتقدید باید از زمین و طبیعت محافظت شود و هر چه برای این کار لازم باشد را انجام می دهید و حاضرید به خاطر آن با دیگران مبارزه کنید.

شما ارتباط قوی با محیط دارید و برای احترامی که به طبیعت می گذارید و چرخه طبیعی آن، حاضرید هر کاری انجام دهید.

فرشتگان نگهبان به شما در به اتمام رساندن کارهای خود کمک می کنند. علی الخصوص کارهایی که به طبیعت، کشاوری و محیط زیست مرتبط هستند و به آنها احترام می گذارید.

فرشتگان نگهبان به وسیله ساعت 04:04 این پیام را به شما می رساند که شما توانایی و قدرت لازم برای به عهده گرفت مسئولیت های بزرگ را دارید. شما کسی هستید که می توانید در شرایط موجود افراد را به همدیگر نزدیک کنید. و از به کار بردن قدرت و توان خود ترسی ندارید.

در صورتی که گمان می کنید قادر به رسیدن به هدف های خود نیستید، می توانید از فرشتگان نگهبان کمک بگیرید.

فرشتگان نگهبان مطمئن می‌شوند که در عبور از چالش‌ها و مشکلاتی که پیش روی خود دارید به شما کمک می‌کنند. البته اگر باعث رقم زدن اتفافات خوب و مثبت در زندگی اطرافیان‌تان شوید.

تفسیر فرشته ای ساعت 0404

که فرشته نگهبان ساعت 04:04 فرشته ای به نام یزاله است. این فرشته در از ساعت04:00 تا 04:20 اعمال نفوذ می کند.

یزاله نمادی از هماهنگی و درک می باشد. او یک رابطه عاشقانه، به رضایت دو طرفه و همراه آشتی برای شما ایجاد می کند.

فرشته یزاله در تمامی عهد و پیمان ها، شما را دنبال می کند و برای اینکه از موفقیت شما در پیمان هایی که با خود بسته اید مطمئن شود، راهنمایی تان می نماید.

اگر مشکلات جدی در زندگی عاطفی و زناشویی خود دارید می توانید از یزاله درخواست کنید تا آنها را برایتان حل نماید.

یزاله ذهنیتی که برای برطرف کردن مشکلات لازم دارید را برایتان فراهم می آورد، همچنین فرشته یزاله هوش بالا و حافظه ای قوی به شما می دهد. این ویژگی باعث می شود تا درهای آموزش و تحصیلات پیشرفته به روی شما باز شود.

معنای ساعت 04:04 در علم اعداد چیست؟

ساعت 0404 در علم اعداد

مقدار جمع ساعت 0404 برابر با عدد 8 می باشد. این عدد نشان می دهد که شما نسبت به چرخه های وجود حساس می باشید.

مسیر زندگی هر انسانی با پستی و بلندی های بی شماری تشکیل شده است. شما باید با وقت گذاشتن روی آن زندگی تان را به تعادل رسانید.

اگر راه حلی برای مدیریت اتفاقات و حوادث منفی و ناخوشایند در زندگی تان پیدا نکردید، شاید نتوانید به ثباتی که مدنظرتان بوده برسید.

معنی عدد 8 در ساعت 04:04

عدد 8 نشانه قدرت و اقتدار می باشد. همچنین این عدد موفقیت در عرصه مالی و مادی و موفقیت در شرکت های بزرگ را نشان می دهد. که البته به دلیل وجود انگیزه های بی نهایت و بدون توقف است.

شما همان فردی هستید که از چیزی نمی ترسد! ویژگی های جسمانی تان قابل انکار نیست و همین مسائل سبب می شود تا در میان عموم مردم فردی با جایگاه بالا و مورد احترام دیگران باشید.
اما توجه کنید که شما باید فروتن باشید! گاهی ممکن است بخواهید روی دیگران تسلط داشته باشید، این می تواند جزو نقاط ضعف شما باشد.

شما استعداد لازم برای اداره کارهایتان را دارید و در دنیای حرفه ای موفقیت تان حتمی است.

مطمئنا شما می توانید رهبری و مدیریت یک گروه را به عهده بگیرید و در آن اسوه و الگو باشید (شاید هم اکنون نیز هستید) و در انگیزه دادن به دیگران و استفاده از نیروهای خود بسیار ماهرانه عمل می کنید.

هر چند گاهی اوقات ممکن است دقت و توجه لازم را نداشته باشد اما باز هم می توانید تصویری کلی از چیزهایی که در اطراف تان قرار دارد را داشته باشید. این ویژگی شما شرایطی را برایتان به وجود می آورد که می توانید راه حل هایی بلند ملت ارائه کنید که شاید هیچ گاه به ذهن دیگران نرسد.

اما توجه داشته باشید که عدد 8 هشدار نیز می باشد. قدرت بسیار زیاد می تواند شما را تغییر دهد. هیچ گاه فراموش نکنید که مغرور نشوید. زیرا غرور می تواند شما را تبدیل به شخصی بی تحمل نماید. اگر موفق به انجام کارهای خوب برای افراد دیگر شدید، نتایج عالی و ویژه ای به دست خواهید آورد.

ساعت 04:04 چه ارتباطی با تاروت دارد؟

ارتباط ساعت 04:04 با کارت تاروت

کارت فال تاروت ساعت 04:04 کارت Emperor می باشد!

این آراکانوم از کارت تاروت مارسی، مجللی هست.

Emperor نشانه ای از قدرت و اطمینان می باشد و کمک تان می کند تا آینده تان را ساخته و موفقیت در زندگی را برایتان تضمین می نماید.

امپراطور همچنین نمادی از اقتداری قوی می باشد. و توانایی تان برای بدست آوردن چیزهای مثبت و خوب در جنبه های متفاوت زندگی را برایتان آشکار می سازد.

امپراطور ثباتی که برای اطمینان از پیروزی می خواهید را در شما به ارمغان می آورد.

برای اکثر افراد، شما نمادی از دوستی و قدرت می شوید. از دیگر معانی که این کارت می تواند داشته باشد این است که شخص قدرتمندی از شما حفاظت و حمایت می نماید.

 

مطالب مرتبط:

معنی ساعت 01:01      معنی ساعت 02:02      معنی ساعت 03:03

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up