معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

معنی ساعت فرشته ای 1212 از دیدگاه فرشتگان

معنی ساعت 12:12

ساعت آینه و رند 12:12 سرشار از نشانه‌های نمادگرایی روحانی است که بارها به اشکال مختلف عدد 12 را ادیان الهی ببینیم. برای مثال می‌توان به حضور ۱۲ امام در اسلام، ۱۲ قبیله اسرائیل، 12 حواری مسیح، 12 پیامبر صغیر و در انجیل عهد جدید 12 ستاره پیرامون مریم مقدس اشاره کرد. به طور واضح و روشن مشاهده می‌شود که این ساعت لبریز از سمبل و راز است!

ارتباط 12:12 با فرشتگان

فرشتگان نگهبان پیامی با مضمون به ثمر نشستن اهداف و ایده‌هایتان را برای شما می‌فرستند! پس کوشش‌های شما به کمک بلندپروازی و شکیبایی به نتیجه می‌رسد. همچنین در حوزه‌هایی که نیاز به درایت و خرد سرشار است، پیشرفت چشمگیر خواهید داشت.

ساعت آیینه ای 1212آیا تا به حال متوجه اتصال و ارتباط خود با جهان معنوی شده‌اید!؟ همانطور که اشاره شد، این ساعت معنویت خاصی را داراست و شما نیز در حوزه هنرهای پیشگویی و الهیات به سرعت ترقی می‌کنید.

به علاوه، ساعت 1212 سمبل ایجاد و تجدید است! در زندگی عاشقانه خود، شما و شریک زندگیتان متوجه جنبش‌های مثبت خواهید شد. همچنین در زمینه کاری خود، با ایجاد تغییر و ارائه ایده‌های نو تفاوتی را بوجود می‌آورید.

در نهایت، فرشته‌های نگهبان حامی شما برای متعادل کردن کارمای شما هستند. به خاطر داشته باشید که بهرمندی از قدرت فرشتگان، به شما کمک می‌کند موانع را یکی پس از دیگری و عادت‌های نادرست و آسیب رسان را در مسیر رسیدن به مقصد مورد نظر حذف کنید.

ارزیابی ساعت 12:12 از منظر فرشتگان

فرشته مربوط به ساعت رند 12:12 «آنیل» است که دوره تاثیر او از 12:00 آغاز شده و در 12:20 پایان می‌یابد. او سرچشمه دلیری و نفوس الهی است. با مدد گرفتن از او، زندگی شما مملو از شجاعت خواهد شد و با گوش سپردن به نجوای درونی خود، مسئله‌ای بدون راه حل نمی‌ماند!

ساعت 1212

بنابرین برای متصل شدن به آنیل می‌بایست به مراقبه و مدیتیشن روی بیاورید؛ او نیز آیین و قوانین کارما را با شما در میان می‌گذارد! به علاوه، به شمام کمک می‌کند از عهده مشکلات پیچیده ایام به خوبی بر بیایید.

12:12 در علم اعداد به چه معناست؟

مجموع اعداد این ساعت، 24 است. می‌تواند نشانه پیروزی شما در کار و زندگی رمانتیک باشد. از این رو به خاطر داشته باشید که برای خود همیشه یک فضای خصوصی مناسب، برای تفکر راجع به زندگی و پردازش مسائل قائل شوید؛ این تنها راهی است که از تنش‌های ذهنی شما کاسته شود.

همچنین سعی کنید که خانواده و دوستان را مانند دو رکن محکم و قابل اعتماد حفظ کنید! دستاور حاصل از این کار به شما حیات سرزنده و سرشار از زندگی اجتماعی به ارمغان می‌آورد. کنجکاوی ذاتی شما هم برای خودتان تجربه‌های جدید را رقم می‌زند و هم در دیدگاه اطرافیان فرد بسیار مناسبی برای کشف نشناخته‌ها هستید!

معنی ساعت 12:12 در علم اعداد

عدد ۲۴ خبر مسئولیت پذیری شما را می‌دهند! یک دیگر از ویژگی‌های مثبت شما است که به نظام طبیعی زندگی احترام می‌گذارید و همواره حافظ عهدهای خود هستید. اگرچه باید بسیار احتیاط کنید که گرفتار فریب و نیرنگ، به ویژه در مسائل احساسی نشوید!

در انتها عدد 24 را سمبل آرزو بدانید و اگر مشتاق وقوع چیزی هستید، او شما را به آرزو کردن دعوت می‌کند. همچنین در کنار تلاش خود، می‌توانید روی یاری رساندن سرنوشت حساب کنید!

رابطه 12:12 و تاروت

ارتباط ساعت 12:12 با کارت های تاروت

کارت تاروت این ساعت به دوره انتظار اشاره می‌کند. از لحاظ روحی و جسمی می‌آموزید که بردبار باشید و انتظار را بپذیرید و در نهایت آنچه برای شما رقم می‌خورد را با آغوش باز قبول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up