معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

ساعت جفت 05:05 چه می گوید؟

ساعت فرشته 05:05

در تاروت و علم عدد شناسی، عددهای جفت، متعلق به فرشتگان است.

ما در سایت ایران تاروت می خواهیم ساعت جفت 05:05 را بررسی کرده و فرشته ای که متعلق به این ساعت را معرفی کرده و همچنین به این می‌پردازیم که این فرشته قادر به انجام چه کارهایی است!؟

البته این بررسی را به کمک تاروت و علم عدد شناسی انجام می دهیم.

چرا ارتباط ساعت 0505 با فرشته‌های نگهبان برای ما مهم است؟

فرشته های نگهبان در ساعت 05:05 می گویند که همواره از شما حمایت خواهند کرد.

شما زندگی را دوست دارید و هر فرصتی که پیدا کنید؛ شادی هایتان را جشن گرفته و اوقات فراغت تان را به خوشی می گذرانید. زندگی در نگاه شما انبوهی از تجربه های جدید است؛ تجربه های متفاوتی که با چالش ها و مشکلاتی که در خود دارند، زندگی تان را جذاب تر و هیجان انگیزتر می کنند.

فرشته های نگهبان 05:05 از طریق قدرت تخیل با شما ارتباط برقرار می کنند؛ مثل شنیدن صداهای کوچکی که گویی از درون تان می آیند. پس حواستان به این صداهای ظریف باشد که درِ گوشی با شما حرف می‌زنند. آنها حرف های جالبی برای گفتن دارند؛ خوب گوش کنید.

این فرشته ها به شما کمک خواهد کرد تا خود و خلاقیت های درونی تان را بشناسید و پرورش‌شان دهید.

البته شما دارای قدرت تخیلی خیلی خوبی هستید؛ هرچند گاهی به سختی می توانید نظرات و افکار خود را کنترل نمایید. برای همین مطمئن باشید که تعداد زیادی از آنها در کنار شما هستند و کمک تان می کنند تا فن بیان تان عالی شود.

شما مثل یک نیروگاه، ارتباطی واضحی با کلمات دارید.

درون شما پر از انرژی خیره کننده ایست که با وجود اینکه کارهای‌تان هم ذهن و هم جسم تان را خسته می‌کنند؛ اما همچنان پر انرژی هستید.

همواره خود را در معرض فرصت های جدیدی قرار می دهید تا چیزهای کاملا تازه و نو یاد بگیرید؛ این همان زندگی مدنظرتان است؛ کنکاش در زندگی برای پیدا کردن نقاط بکر و دست نخورده آن.

شما زمان را مثل سرمایه ای می دانید که باید از آن به‌درستی استفاده شود.

این ویژگی ها باعث می شود تا افرادی بسیاری به سمت تان جذب شوند؛ آنچنان که می توانید یک گروه در کنار خود داشته باشید. حتی آنهایی که از شما جدا می شوند هم ممکن است دوباره به سمت تان بازگردند. فراموش نکنید باید این ویژگی را جدی گرفته و از فرشتگان بخواهید تا کمک تان کنند.

فرشته نگهبان ساعت 05:05 کدام فرشته است؟

حکامیا، فرشته نگهبان ساعت 0505 است. فرشته حکامیا در ساعات 05:00 تا 05:20 فعال است. حکامیا مظهر برادری و خیرخواهی است.

ساعت 0505

 

شما با کمک حکامیا می توانید تحت حمایت افراد با نفوذ و قدرتمند قرار بگیرید. او می تواند درهایی را برایتان باز کند که برای خیلی افراد هرگز باز نمی شود.

فرشته حکامیا شما را به عبادت و تفکر در چگونگی خلقت هدایت می کند. او در درون تان عشقی را به وجود می آورد که تمام جهان و احساسات و آدم هایش را دربرمی گیرد.

این عشق سبب می شود تا از حسادت دور بمانید؛ و از شما را در برابر کسانی که نیت های شومی برایتان دارند، حفاظت می کند. او بعد معنوی وجودتان را تقویت کرده و ترس تان از حمله های جادویی و دعاهای شوم را از بین می برد.

 

معنای 05:05 در علم اعداد

مجموع ساعت آینه 05:05، عدد 10 می باشد. این عدد نشان دهنده استقلال شماست. اصولا شما فردی با اراده و جدی هستید؛ فقط کافیست چیزهایی که برای پیشرفت نیاز دارید در اختیارتان باشد، بدون شک به هدف تان می رسید.

اصولا کسی که برایتان دردسر درست کند، اشتباه بزرگی مرتکب شده است. هرچند باید سعی کنید تا مزاج آتشین تان را کمی ملایم تر کنید.

شاید ظاهرتان شما را فردی آرام و ملایم نشان دهد، اما اطرافیان‌تان باید حواس‌شان باشد که تعادل درونی‌تان را به هم نزنند.

شما همیشه به دنبال کشف حقایق هستید؛ برای همین هم دوست دارید در رشته های معنوی مطالعه و تحقیق کنید. اما مواظب باشید، در بعضی مسیرها نباید وارد شوید؛ ممکن است این مسیرها به گمراهی برسد.

ساعت 05:05 در علم اعداد چه معنی می‌دهد؟

شما آدمی منطقی و عمل گرا هستید و می توانید در آن واحد چند کار را با هم انجام دهید.

همیشه سعی می کنید خوب زندگی کنید. اگر راه درست را پیدا کنید، کارهای بزرگی انجام می دهید.

قدرت تحلیلی و شنیداری خوبی دارید و می‌توانید جاهایی که افراد دیگر امیدی به موفقیت ندارند، موفقیت را در آغوش بگیرید.

ساعت دو برابر 05:05 می گوید که قصد تکمیل یک چرخه را دارید. مطمئن باشید در انتهای این کار به نتیجه ای که مدنظرتان هست خواهید رسید؛ و از میزان آن راضی خواهید بود.

قدرتی درون خود دارید که نامحدود است. شک نکنید که لایق خوشبخت شدن هستید. زیرا به سختی کار کرده اید تا آینده ای خوب و عالی برای خودتان و اطرافیانتان بسازید. پس از سفرتان لذت ببرید.

ساعت 05:05 چه ارتباطی با تاروت دارد؟

ارتباط ساعت 05:05 با کارت تاروت چیست؟
ارتباط ساعت 05:05 با تاروت

کارت تاروت مربوط به این ساعت پاپ است. این قوس عظیم کارت تاروت نشان از داشتن آگاهی، بصیرت و تصویر ذهنی است که بر داشتن قدرت تحمل و بخشندگی تاکید می‌نماید.

اکثر اوقات اطلاعاتی که در اختیار دیگران می گذارید مفید است و این می‌تواند مظهر و نماد افتخار باشد.

پاپ نمادی از قدرت، تجربه و دانش است. او به شما می گوید آیا در مسیر خوب و درستی هستید یا نه؛ و مسیری را که سطح بالایی از فروتنی و انعکاس دارد را نشان تان می دهد.

او با هماهنگی هایی که بین شما و دیگران برقرار می کند، رابطه های کاری و عاشقانه تان را تقویت می نماید. همچنین حس های منفی درون تان را خاموش کرده و شما را به ثبات احساسی می رساند.


تاروت چیست؟


 

 

شما هم می توانید تجربه های خودتان را از طریق قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط با این موضوع:

معنی ساعت 01:01      معنی ساعت 02:02      معنی ساعت 03:03    معنی ساعت 04:04

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up