ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

ساعت ایینه ای جفت 22:22
معنی ساعت جفت 2222 چیست؟

معنی ساعت 22:22

تمامی ساعت­‌های جفت حامل پیغام‌­هایی هستند که به طور غیر مستقیم به ذهن شما ارسال می‌­شوند. در این قسمت تصمیم داریم که تفسیر و علت مشاهده ساعت 22:22 را از طریق 22 آرکانا، علم عددشناسی و 72 فرشته نگهبان بررسی کنیم.

در حالت کلی، عدد 22 یکی از سنگین­ترین و قدرتمندترین اعداد است که مضربی از عدد 11 می‌­باشد. پژوهش­ها پیرامون دانش کابالا بیانگر این است که درخت زندگی از10 “Sefirot” بوجود آمده است که تمامی سفیروت­‌ها با 22 مسیر به هم مرتبط می‌­شوند. در نهایت دیدن ساعت جفت 22:22 میزان حساسیت شما را نسبت به مجموع انرژی هستی نشان می‌­دهد. در صورتی که شیوه آن‌­ها را بیاموزید، اتفاقات خوبی در انتظار شما خواهند بود.

مطالب مرتبط: معنی ساعت ۱۱ ۱۱

ارتباط 22:22 با فرشتگان

فرشتگان می‌­گویند که کار مهمی را انجام خواهید داد! با اینکه در حال حاضر شناخت کافی ندارید اما شکیبایی و تواضع لازم را دارید. بدانید که همت و پشتکار به شما اجازه ستاره شدن در استعدادهایتان را می‌­دهد.

تفاسیر نشان می‌­دهند که یک هدف واقعی و مهم را دنبال می­‌کنید! در زندگی خصوصی و شغل به عهدهای‌تان پایبند می­‌مانید. اینکه سعی می­کنید دیگران را درگیر مسئولیت‌­های خود نکنید ستودنی است؛ اما بخاطر داشته باشید که این امر در طولانی مدت موجب فرسایش نیروی شما خواهد شد. همچنین لازم است به اطرافیان نیز اجازه اظهار نظر را بدهید!

با توجه به میزان احترام و رعایت قوانین، می‌­توانید از ظرفیت­های خود در حوزه سیاست به خوبی استفاده کنید. شما به عنوان مخزن اندیشه­های خلاقانه و جدید شناخته می‌­شوید. دلیل این موضوع این است که ذهن آگاه شما از تجربیات شما استفاده و آن‌­ها را تبدیل به ایده‌­های نو می­‌کند! با استفاده کردن از ایده­‌ها در جهت­‌های اجتماعی می­توانید موفقیت­های سرشاری کسب کنید.

ارزیابی 22:22 از منظر فرشتگان

22:22فرشته مربوط به ساعت رند 22:22 «Habuhiah» است که دوره تاثیر او از 22:220 آغاز شده و در 22:40 پایان می­یابد. این فرشته نماد سلامتی و زایایی است! او توانایی فراهم کردن صحت جسمی و روانی را دارد. اگر قصد باردار شدن کودکی را دارید، فرشته نگهبان هابوهیا در کنار و مراقب شما خواهد بود. همانطور که اشاره شد، ایده­های خوبی را برای شما به ارمغان می­آورد.

همچنین، به شما نیرو در زمینه ی هماهنگی با فرکانس­های مفید جهان هستی را می­دهد و به شما کمک می­کند انرژی متعادل­تری داشته باشید.

 

22:22 در علم اعداد به چه معناست؟

مجموع اعداد ساعت 22:22، 44 است. این عدد نشان می‌­دهد که قدرت ایجاد تغییر مثبت در حرفه کاری خود را دارید. به یاد داشته باشید که چالش­‌ها به شما اجازه رویارویی با مشکلات را می­‌دهند. سعی کنید این کارامدی خود را حفظ کنید.

عدد اصلی 44 نشان می‌­دهد که برای ایجاد و مراقبت از روابط بلند مدت و جدی، چه روابط کاری چه رمانتیک و چه دوستی، باید بر نقاط قوت و ضعف خود تسلط داشته باشید. اگر منتظر تماس تلفنی مهم هستید، بدانید که شخص مورد نظر بزودی تماس خواهد گرفت. نتیجه شکیبایی خود را خواهید گرفت!

شما یک شخصیت جاه­طلب، به ویژه در بعد مادی زندگی، هستد! اگر احساس می­کنید که باید امنیت اقتصادی را تجربه کنید، بکوشید که ابعاد دیگر زندگی خود را فدای آن نکنید! در نهایت سقوط و زیان در انتظار شما خواهد بود اگر سعی کنید بیشتر از حد عقلانی و منطقی کسب کنید.

در علم اعداد، ساعت 22:22 چه معنی دارد؟
در علم اعداد، ساعت 22:22 چه معنی دارد؟

رابطه 22:22 و تاروت

کارت تاروت این ساعت، احمقی است که بیانگر شکلی از عدم ایمان و رابطه است. یک تصمیم اشتباه و انتخاب مسیر نادرست می­تواند شما را به بیراهه بکشاند. همچنین این کارت از ترقی صحبت می­کند؛ اما پیشرفتی بدون هدف مشخص!

مطالب مرتبط: معنی ساعت ۱۱ ۱۱ در کارت تاروت

به طور کلی، ارائه تعبیر مثبت از کارت تاروت احمق کار دشواریست. اما با این حال بیانگر روابط عاشقانه براساس علاقه و محبت است. در نهایت سعی کنید در تمامی مراحل زندگی آگاه و هوشیار بمانید.

کارت تاروت مربوط به ساعت 22:22 چه کارتی هست؟ و ساعت 2222 در تاروت چه معنی دارد؟

رابطه 22:22 و عشق

در صورت مشاهده ساعت جفت و آینه 22:22، فرشته این ساعت در بُعد عاطفی زندگی شما تاثیر می­گذارد. با تاثیرگذاری این فرشته، عشق و سرزندگی در رابطه شما جاری می­‌شود و در آینده این رابطه و تفاهم با شریک زندگیتان ادامه خواهد داشت. با تشکر از فرشته نگهبان این ساعت، تاب و توان شما تقویت خواهد شد. اگر مشکلاتی را در گذشته با شریک زندگیات پشت سر گذاشته­‌اید، بدانید که با تلاش و درک هر دو شما به حداقل خواهد رسید! شما روش بوجود آوردن آرامش و سازش را می­آموزید و درک می­‌کنید که مستحق احترام بیشتری هستید.

در صورتی که مجرد هستید، نحوه تقسیم عشق با دیگران را خواهید آموخت! به شما کمک می­‌کند که معیارهای مناسب و دلخواه را برای ایجاد رابطه احساسی شناسایی کنید و در عین حال از زمان خود برای تفریح و ملاقات افراد مختلف استفاده کنید. با اعتقاد داشتن به فرشتگان نگهبان، می ­توانند ترتیب آشنایی شما با فردی خاص را بدهند!

در نهایت، از سپری کردن وقت خود در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که در کنار تلاش برای دستیابی به اهداف و اتفاق‌­های خوب، باید به رخ دادن آن­ها ایمان داشته باشید!

 

مطالب مرتبط:

معنی ساعت 02:02

تاروت چیست؟

معنی ساعت 10:10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up