ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

معنی ساعت ۱۸:۱۸

معنی ساعت 18:18

در این قسمت به تحلیل و بررسی مفاهیم موجود در ساعت جفت و رند ۱۸:۱۸ خواهیم پرداخت. شاید از نظر شما دیدن این همزمانی اتفاقی است، اما اینطور نیست! مشاهده ساعت‌های رند هرکدام دلیل و علت مخصوص خودشان را دارند و با استفاده از علوم مختلف می‌توان به تفسیر آن‌ها پرداخت. ساعت‌ها می‌توانند از سمت ناخودآگاه شما و یا فرشتگان نگهبان ارسال شده باشند.

به علاوه، تمامی تفاسیر ساعت‌های رند براساس ۷۲ فرشته نگهبان، علم اعدادشناسی، علم ستاره شناسی و تاروت مارسی هستند.

 

ارتباط ۱۸:۱۸ با فرشتگان

در نگاه اول، شما در طریق معنویت قرار دارید! فرشتگان به شما کمک می‌کنند که در زمینه خودشناسی به موفقیت برسید. اما احتیاط را پیشه بسازید؛ زیرا مسیر دراز و خطرناک است و حتی لحظه‌ای فرصت لغزیدن و گمراه شدن ندارید.

ارتباط فرشته ساعت 18:18

در این روزها درگیر پریشانی و آشفتگی هستید. ممکن است همین شرایط سخت شما را برای مدتی به تأمل عمیق فرو ببرد. اما بدانید که در صورت آموختن نحوه کار با انرژی آن‌ها، فرشتگان حامی و نگهدار شما هستند و برداشت‌های نادرست شما را اصلاح می‌کنند.

همچنین، ساعت ۱۸:۱۸ بیان می‌کند که دوره عاشقی فرا می‌رسد! نقص‌های طرف مقابل را ناچاراً باید بپذیرید وگرنه توانایی برقراری ارتباط سالم از شما گرفته خواهد شد. همانطور که مطلع هستید که انسان بی‌عیب ونقص وجود ندارد!

ارزیابی ۱۸:۱۸ از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت رند و جفت ۱۸:۱۸، Mebahiah است. دوره تاثیر او از ۱۸:۰۰ آغاز و در ۱۸:۲۰ پایان می‌یابد. این فرشته سمبل خیال و روشنگری است! او به شما تا زمان اصلاح شدن شخصیتتان یاری می‌رساند. همچنین کمک می‌کند که نظرات و خلاقیت‌های خود را در زمینه‌های معنوی پرورش دهید.

علاوه بر این، تا زمان آموختن و صاحب نظر شدن در هنرهای پیشگویی و دین‌های مختلف، شما را حمایت و پشتیبانی می‌کند. برای متصل شدن به این فرشته نگهبان، می‌بایست که دعا کنید و او را فرا بخوانید.

در علم اعداد ۱۸:۱۸ به چه معناست؟

مقدار کل اعداد موجود در ساعت آینه ۱۸:۱۸، ۳۶ است!  این عدد نشان می‌دهد که در کمک ‌رسانی به افراد همیشه پیش قدم هستید! بشریت برایتان اهمیت دارد و این موضوع بسیار قابل احترام است. اما مراقب باشید؛ کسی از این حس مهربانی و حمایت‌های شما سواستفاده نکند.

ارتعاشات و جریان‌های ذهن شما مثبت است! خوش بین هستید و‌ این مورد به راحت‌تر پشت سر گذاشتن مصائب به شما کمک می‌کند. اگر به دنبال کسب شانس مجدد هستید، بدانید که به زودی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عدد ۳۶ و ساعت ۱۸:۱۸ نشان می‌دهند که خانواده برای شما کانون قابل احترام و مهم است. بهتر است گاهی اوقات به نظرات اعضا خانواده گوش فرا دهید که ممکن است برای شما منابعی سودمند باشند! همچنین به روش بیان نظرات خود توجه کنید که مبادا از کلمات به عنوان سلاح استفاده کنید!

در انتها، باید اشاره شود که درون خود سرچشمه‌ای از الهام دارید که باعث شگفت ‌زدگی اطرافیان می‌شود.نوآوری و خلاقیت از صفات بارز شما هستند و باعث می‌شوند که در عرصه‌های احساسی و شغلی پیروز میدان باشید!

ساعت 18:18 در علم اعداد
ساعت 18:18 در علم اعداد

رابطه بین ۱۸:۱۸ و تاروت

کارت تاروت ساعت آینه ۱۸:۱۸، ماه است! همانطور که اشاره شد، کارت ماه نیز شما را به سمت تقویت معنویت سوق می‌دهد. دانش شما را در تعبیر خواب نیز توسعه می‌بخشد. اما در کل می‌تواند می‌تواند برایتان ایجاد تنش و بی‌تابی کند.

ارتباط ساعت 1818 با کارت های تاروت
ارتباط ساعت 18:18 با کارت های تاروت

 

نکته جالب این است که کارت ماه با توجه به موقعیت تفسیر می‌شود و در هر شرایطی معنای مختلفی می‌تواند بگیرد! اگر مثبت تشخیص داده شود، به گذشته خوب شما اشاره می‌کند. همچنین می‌تواند سمبل ابتکار برای صاحبش باشد.

رابطه بین ۱۸:۱۸ و عشق

نوبتی هم باشد، نوبت خودنمایی ساعت ۱۸:۱۸ در عشق می‌شود! 1818 نشانه خوبی برای این است که نیروی کافی برای جذب معشوق خود را دارید و بهترین و محبوب‌ترین نسخه خود را به وی ارائه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up