معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

مفهوم ساعت 0303

معنی و مفهوم ساعت 03:03

در این بخش بر آن شدیم مفهوم ساعت آینه ای 03:03 و ارتباط آن با فرشتگان نگهبان، کارت تاروت مارسی و عددشناسی را به کاربرهای عزیز ایران تاروت، توضیح دهیم.

به این ترتیب شما درک و دریافتی از پیغام پیدا می کنید که ضمیر ناخودآگاه شما میل دارد آن را برای شما ارسال کند. لازم است حقیقتی را برای شما بازگو کنم این ضمیر ناخودآگاه در اصل برای شماست که شما را اجبار به مشاهده این ساعت کرده تا شما این ساعت جفت را مشاهده کنید.

این رخداد همزمانی گفته می شود، این اتفاق برای شخصی که مشاهده می کند مفهوم به خصوصی دارد که بایستی معنا را شناسایی کند. در صورتی که ساعت 03:03 را مشاهده کرده باشید احتمالا این پرسش در فکر شما ایجاد شده است که معنای این ساعت چه می باشد؟ و چه پیغامی برای ما خواهد داشت؟ و این پرسش ها به علت توان عدد 3 می باشد.

ارزش ساعت جفت 03:03 در ارتباط با فرشته های نگهبان

ارتباط فرشتگان با ساعت 03:03 و دید فرشتگان به ساعت 0303

ساعت 03:03 از سمت فرشته ها پیغامی با ارتعاش مثبت برای شما می فرستند. این مساله در اصل نمایش دهنده این می باشد که شما در شرایطی می باشید که همه چیز برای شما مهیا می باشد. 33 عددی اصلی می باشد این عدد برای شما توضیح می دهد که عزم و غرض شما انکار ناشدنی می باشد و این ارتعاش باعث تغییرات بزرگی در زندگی شما می شود.

فردی که این پیغام را می گیرد فردی خیالی بالا مرتبه ارتباط پیدا کرده اید و همه عالم فرشته ای برای شما گشاده می باشد. فکرها و تصورات و اندیشه هایی برای شما دارد که در رشد شما موثر است. رابطه شما با این دنیای معنوی از ابتدای به دنیا آمدن شما موجود بوده است. در صورتی که حس می کنید برخی اوقات در زندگی راهنمایی می شوید، جای تعجب ندارد به دللی اینکه هدایت معنوی را در کنار خود دارید.

شما شخصی می باشید که در ایجاد رابطه آمادگی بالایی دارید و داشتن خلاقیت، شما را به فردی مبدل می نماید که توانایی این را دارد در سینما و حتی در زمینه های تبلیغات و بازاریابی با موفقیت پیش رود. شما شخصی هستید که از نمایش خود هراسی ندارید ولی باید احتیاط کنید سعی نگاه ها را به طرف خود داشته باشید؛ برای اشخاص دیگر نیز جایی بگذارید تا توانایی این را داشته باشید خود را به اثبات برسانید. به این ترتیب روی اهداف خود تمرکز کنید و از همه با اهمیت تر اینکه که بدانید زمانی موفق شدید، از موفقیت مست نشوید!

تشریح فرشته ای ساعت جفت 0303

03:03 ساعت آیینه ای

فرشته نگهبانی آلادیا با ساعت آینه ای 0303 تطابق دارد که نفوذ فرشته آلادیا از ساعت 03:00 تا ساعت 03:20 می باشد. این فرشته نماد افراط و نیز روشنگری معنوی است. آلادیا نیروی تخیل را تقویت می نماید تا به این ترتیب شما در صورتی که در زندگی مسائل و مشکل هایی دارید جواب های بهینه را شناسایی نمایید.

 

این فرشته توان این را دارد مشکلات روح را مداوا نماید. در صورتی که شما حس استیصال می کنید او شما را مداوا می نماید تا برای آغاز توان و نیروی مورد نیاز را داشته باشید. این فرشته به شما کمک می کند که کارما گوناگون خود را تنظیم نمایید. فرشته آلادیا به اشخاص محروم کمک می کند تا این افراد ره به سمت پایداری در دنیای مادی و معنوی برگرداند.

 

ساعت 03:03 در دانش اعداد یعنی چه؟

جمع ساعت 03:03 معادل 6 است. عدد شش نمایش دهنده این است که برای شما بنیان خانواده بسیار با اهمیت است. شما مثل اشخاص خستگی ناپذیر فعالیت می کنید و تا در منزل شما همه موارد همساز و همخوان گردد. شما در بین بقیه افراد برای ویژگی فداکاری خود احترام دارید اما بایستی به خود نیز فکر کنید! اگر این طور نباشد شما به سرعت امید خود را از دست خواهید داد و وامانده می شوید. شما فردی با هوش بالا و مبتکر می باشید و عموما یک سر و گردن از بقیه بالاتر هستید. شما آرمان ها و اندیشه های زیادی دارید که در راه زندگی به شما کمک می کنند امکان دارد این اندیشه ها برای بقیه آرمان های تهی و بدون فایده ای باشد اما شما از آرمان های خود مراقبت کنید!

توجه: اطمینان حاصل کنید که پاهای خود را در یک زمان روی زمین می گذارید و اگر این طور نباشد فرضت های عاطفی و حرفه ای گوناگونی را از دست خواهید داد. یکی دیگر از قابلیت های شما پتانسیل شما در بهبود بقیه است. شما این توانایی را دارید دیگران را از حیث روان و معنویت مورد هدایت و کمک خود قرار دهید. شما فردی هستید که زمانی که بقیه با مساله یا مشکلی در زندگی خود روبه رو شوند سریعا از شما کمک می خواهند. با گوش کردن و مشورت دادن به بقیه، برخی اوقات افزون بر مخاطب به شما نیز کمک می شود.

ساعت 03:03 شما را به جستجو در بخش هایی مثل هیپنوتیزم و رفلکسولوژی هدایت می کند. با این وجود احساس همیاری و هم دردی شما نباید سبب شود شما خود را فدای دیگران کنید خصوصا در بعد عاطفی زندگی خود. دائما به یاد داشته باشید در پی جذابیت های فردی نباشید!

پیوستگی مابین ساعت آینه 03:03 و تاروت چه می باشد؟

ارتباط کارت تاروت با ساعت آیینه ای 03:03

کارت تاروت مرتبط با ساعت آینه 03:03 ارتباط دارد “امپراتور” می باشد. این کارت نمایانگر یک معنویت بلند مرتبه و یک حس شهوی با قدرت می باشد. همچنین نشانه سازش و توافق با بقیه می باشد و بخشش اشتباهات قبل! در کنار اپراتور ملکه وجود دارد که نمایش دهنده ذکاوت و تناسب است. شما بایستی یک بار دیگر دریابید که با فردی که با او زندگی مشترک دارید، پیوند و رابطه با قدرت دارید. در صورتی که با دیگران ارتباط داشته باشید کار در هر بخش و بعدی برای شما آسان تر می شود!و نیز ملکه به شما نشان می دهد که برای دستیابی به اهدافی که در خاطر دارید تلاش می کنید و خود را با هوش نشان دهید! در نهایت پیشنهاد می شود مقاله معنی ساعت 02:02 را نیز مطالعه کنید .

 




مطالب مرتبط با این موضوع:

تاروت چیست؟

معنی ساعت 01:01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up