معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

ارتباط و پیام های فرشتگان برای ساعت 07:07

معنی ساعت 07:07

اکنون شما می‌توانید دلیل و ذات پیغامی که این ساعت آینه برای شما دارد بیاموزید. به طور کلی  با دیدن 07:07 مغز شما درصدد اشتراک گذاری اطلاعاتی با شما است. ناخودآگاه ذهن شما این ساعت را به عنوان یک موضوع قابل توجه علامت‌گذاری کرده است، بنابرین کنجکاوی شما برای کشف معنی این ساعت کاملا منطقی است.

اگر به طور جزئی به عدد ۷ دقت کنیم، متوجه وجود و اهمیت این عدد در مسائل دینی می‌شویم. برای مثال وجود ۷ آسمان در اسلام، و یا ۷ روز خلقت جهان در پیدایش عهد عتیق را مشاهده می‌کنیم. حتی روز هفتم از هفته نیز برای تفکر راجع به الهی بودن خلقت و آسودگی و فراغت است.

پس برای کشف دلیل دیدن ساعت 07:07 از فرشتگان نگهبان همراه با علم ستاره شناسی و تاروت کمک می‌گیریم. همچنین منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما در ایران تاروت هستیم!

ارتباط 0707 با فرشتگان نگهبان

معنی ساعت ۰۷۰۷

می‌توان حدس زد که شما یک نوع هوشیاری را تجربه خواهید کرد! احتمالا زمان زیادی را در حوزه‌ های فناوری، معنوی، سیاست، بوم شناسی، اقتصاد و … بکار گرفته‌اید. شما به نحوی قصد افشاگری دارید. الان متوجه می‌شوید که همه چیزها پیوند درونی دارند و این موضوع در دیدن جهان هستی همانطور که هست، به شما کمک بسزایی خواهد کرد.

شما تمایل دارید که شاهد یک تحول درقدرت درونی خود باشید و به این وسیله وقایع زندگی خود را بهتر درک کنید. بدانید که این امر به شما کمک بزرگی خواهد کرد.

قطعا از دست یافتن دنیای معنوی به بخشی از ابعاد شخصیت شما که هرگز تصور نمی‌کردید وجود داشته باشند، شگفت زده خواهید شد! درون شما یک تحول در جریان است؛ آیا آن را از قبل متوجه آن هستید؟!

فرشته‌های نگهبان به شما می‌گویند که موفقیت و کامیابی در انتظار شماست؛ مشروط به این که با افرادی که هم‌مسیرتان هستند، مشارکت و همراهی کنید. می‌توانید انبوه ایده ها و نظرات خود را با آن‌ها در میان بگذارید و منتظر اتفاق افتادن آن‌ها باشید و همچنین باید تدبیرهای ابداعی خود را در همه ی ابعاد زندگی خود ارائه دهید.

از سمت فرشتگان، دیدن ساعت آینه 07:07 یک نشانه نیک و در عین حال مهر تایید بر این که شما در مسیر درست قدم می‌گذارید. آن‌ها هم‌جهت با صدای درونی‌تان ، حامی و انگیزه‌دهنده ی شما خواهند بود. گمان می‌رود که باید بدون تردید آن‌ها دنبال کنید!

ارزیابی ساعت 07:07 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان مربوط به ساعت 07:07 “Yeiayel”  است. مدت تاثیر او از 00:07 شروع و در 20:07 پایان می‌یابد. او سرچشمه ی مباهات و منزلت است و مانند یک جذاب خوش اقبال است و همچین برای شما خوش شانسی به ارمغان می‌آورد. در آن واحد کمک و راهبر شما در مقابل مسائل زندگی است.

او یک هادی معنوی بانفوذ است که دانش سرشاری در مسائل مختلف دارد و به شما نیز کمک می‌کند که شان و منزلت خود را بیابید.

به علاوه، او توانایی دگرگون ساختن شما را به یک رهبر بانفوذ و کاریزماتیک دارد و می‌داند چگونه عقاید شما را با لمس لطیف منتقل کند.

او به شما آموزش نگهداری پیوند و همبستگی متقابل با افراد را می‌دهد و اگر در  صدد انجام تحقیقی باشید، به دستاورهای شگفت‌آوری خواهید رسید!

در علم اعداد 07:07 به چه معناست؟

ساعت 07:07 و ارتباط این ساعت با علم اعداد در چیست؟

جمع تمام اعداد موجود در ساعت 07:07 برابر با ۱۴ است. این رقم بیانگر حس کنجکاوی درون شماست که مدام در حال تجسس هستید و از قدرت ذهن خود لذت می‌برید. همین شناخت شما از فراست و ظرفیت ذهن خودتان، بستر کسب اهداف هایی را برای شما فراهم می‌کند که برای دیگران غیرقابل تصور است!

در ضمن، شما در زندگی آزادی کم‌نظیر که محصول مدیریت بجا و هوشمندانه شماست، تجربه می‌کنید. همچنین می‌دانید که به دنبال چه هستید و همین پیروزی را از آن شما می‌سازد!

ممکن است گاهی صحبت کردن راجع به موفقیت‌هایتان باعث بروز حسادت در دیگران باشد. پس هوشیار و مراقب باشید که سنجیده و حساب‌شده راجع به دست‌یافته های خود حرف بزنید.

علاوه بر این، عدد 14 نماد تعادل برای شماست. بنابرین اگر تشنه ی علم و اطلاعات فراوان هستید باید به خاطر داشته باشید که در اثر عدم تمرکز و اهمال‌کاری، خطر از بین رفتن همه چیز وجود دارد!

در پایان باید گفت که تا وقتی جوان‌تر هستیم، می‌دویم! چون عطش دستیابی به آنچه می‌خواهیم را داریم. اما هرچه از جوانی و برنایی فاصله می‌گیریم، راه رفتن را به دویدن ترجیح می‌دهیم! چون قبلا مسیر درست را پیدا کردیم.

رابطه ی بین 07:07 و کارت تاروت

ارتباط کارت تاروت با ساعت 07:07

ارابه، کارت تاروت منحصر به 07:07 است. همان طور که پیش‌تر اشاره شد، این “Arcanum” بیانگر اقبال بلند و شانس شماست و راهنمای شما به سمت کامیابی خواهد بود. این کارت ممکن است نشانه ی تغییر موقعیت مکانی مانند سفر و یا خانه تکانی نیز باشد.

به دلیل مثبت بودن انرژی کارت ارابه تغییراتی از نوع مثبت در زندگی شما ایجاد خواهد شد. همچنین در انواع و اقسام موقعیت‌ها از جمله زندگی عاشقانه و موقعیت شغلی و مالی به موفقیت دست خواهید یافت! زندگی و آینده به سمت شما شتابان در حال حرکت هستند و همین موضوع جایی را برای درگیر گذشته ی نادرست بودن باقی نمی‌گذارد. پس حال را دریابید!

 

معنی ساعت 01:01        معنی ساعت 02:02        معنی ساعت 03:03        معنی ساعت 04:04        معنی ساعت 05:05

معنی ساعت 06:06       معنی ساعت 07:07        معنی ساعت 08:08        معنی ساعت 09:09

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up