معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

ساعت ۰۸۰۸ و تفسیر فرشته ساعت 08:08

معنی ساعت ۰۸۰۸

اگر شما هم ساعت آینه ی 08:08 را دیده‌اید و در صدد یافتن معنی و تفسیر آن هستید، ما به شما یک نمای همه‌جانبه و کلی از این زمان خواهیم داد. حتی اگر مفهوم این ساعت را درک نکرده باشید، ذهن و ناخودآگاه شما این ساعت را عنوانی مهم علامت‌گذاری خواهد کرد.

در این قسمت مفاهیم این ساعت به کمک روش‌های مختلف به شما نشان داده می‌شوند و یکی از این شیوه‌های تفسیر از طریق 72 فرشته نگهبان است. در ادامه به بخش تفسیر این ساعت جفت از طریق علم اعداد می‌رسیم. باید بدانید که اعداد همگی پیام و معنی مخفی درون خود دارند!

همه ی مطالبی که در اینجا ارائه شده‌ با استفاده از ابزارهای مختلف پیشگویی بدست آمده‌اند و متقابلا شما نیز باید احساسات درونی خود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. همچنین این تفسیر را مانند ابزاری در نظر بگیرید که بوسیله ی آن بتوانید ساعت های جفت را تحلیل کنید.

ارتباط 0808 با فرشتگان

ساعت فرشته ای 08:08

در اینجا فرشتگان از آزادی حرف می‌زنند! اگر اخیرا در زندگی خود احساس می‌کنید که در حال عبور از دوره‌ای دشوار و بغرنج هستید و یا حس مبهم بودن مسايل را دارید، بدانید که سرانجام این بارها از روی دوش شما برداشته خواهند شد؛ به ویژه از جنبه های مادی وجود خود اندکی رها می‌شوید!

به عنوان کسی که از تمام مسئولیت‌های خود آگاه است، آیا تمام تلاش خود را برای آن‌ها می‌کنید؟ تفسیر فرشته‌ای این ساعت نشان می‌دهد که باید کمی تجدید نظر کنید! آگاه باشید که توانایی شما در رسیدن به شان و شکوه باید با بهره‌گیری از دارایی ها و سرمایه‌هایتان همراه شود! فرصت‌هایی پیش روی شماست؛ از آنجا استفاده کنید اگرچه گاهی اوقات همت و پشتکار خود را از دست می‌دهید.

در اینجا دعوت فرشتگان شامل شما هم شده است! دعوتی شامل تنویر و روشنگری وجود خود به کمک مراقبه. مراقبه به شما اجازه رسیدن به آگاهی کامل را می‌دهد و در نتیجه از اضطراب و نگرانی‌ها دور می‌شوید و با تکیه بر حال، از ترس آزاد شده و به آرامش درونی می‌رسید.

شما یک شخصیت طبیعی در برابر اطرافیان خود دارید و برای آداب و اخلاقیات احترام زیادی قائل هستید. شما کسی هستید که مردم به مشاوره و حمایت شما در شرایط دشوار و بحرانی احتیاج دارند اگرچه احساس هدر دادن وقت‌هایتان را دارید صرفا به دلیل این که بر خلاف اطرافیان پیرو قوانین هستید!

ارزیابی ساعت 08:08 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان مربوط به ساعت ۰۸۰۸Nith-Haiah ”است که دوره اثر او از 08:00 آغاز و در 08:20 پایان می‌یابد. او سمبل نیک‌خواهی و خویشن‌داری است و مسئول پرورش شهود و فهم است. همچنین یاریگر شما در حوزه های معنوی، یادگیری پیشگویی و تعبیر خواب خواهد بود. از فرشته ساعت 08:08 می‌توانید برای رهایی از شر او را فرا بخوانید و یا به کمک او با نفرین مبارزه کنید.

به علاوه به شما کمک بسزایی در شناخت دیگر فرشتگان می‌کند و با انرژی او یک زره مقاوم و سرسخت معنوی مخصوص خود خواهید داشت. این به شما توانایی حمل نور روشنانی می‌دهد که هوش برجسته شما را به اطرافیانان منتقل کنید.

در علم اعداد 08:08  به چه معناست؟

ارتباط ساعت 08:08 در علم اعداد

جمع تمام اعداد موجود در 08:08 برابر 16 است. این رقم در جهان معنویت ارزش زیادی را داراست. خرد و توانمندی شما نبست به میانجیگری اجازه ارتقا در دنیای باطنی می‌دهد. بنابرین می‌توانید در زمینه‌هایی مانند مراقبه، بهزیستی، هیپنوتیزم و همچنین رفلکسولوژی فعالیت کارامدی داشته باشید.

این ارتقا و پیشرفت از شما یک شخص مستقل ساخته است. ممکن است این استقلال موجب بروز سوء تفاهم از سمت خانواده یا اطرافیانتان شود. گاهی اوقات همراهی با شما سخت است! بدانید که همه افراد شتاب شما را ندارند و در صورت عدم کنترل این چالاکی ممکن است فرد مقابلتان را از دست بدهید!

علاوه بر تمامی این مسائل، عدد 16 نوعی هشداردهنده نیز هست! سقوط در انتظار شماست اگر مسیر فروتنی را پیش نگیرید و سرانجام خودبینی و خودستایی به شما غلبه کند!

داشتن توانایی های اکتسابی و یا حتی انتسابی ممکن است باعث افتخار و شادی باشند، اما اگر پر رفتار خود از خطوط خاصی عبور کنید، باید بدانید که به ضرر شما خواهند بود! عواقبی که بعد از مدت‌‌ها به سراغ شما خواهند آمد. اگر قبلا از این مرزها عبور کرده‌اید و الان احساس دوری می‌کنید، باید همان را صرف اعلام وجود بکنید! این به شما اجازه ی اتخاذ دیدگاه‌هایی را می‌دهد که بهبود اوضاع را حس کنید.

رابطه ی بین 08:08 وکارت تاروت

ارتباط بین ساعت 08:08 و کارت تاروت چیست؟

عدالت، کارت مخصوص ساعت آینه 08:08 است. این “Arcanum” نماد احترام به قانون و عدالت است. این کارت تجسم عدالت را در تصمیم‌گیری می‌بیند! مرجع همه چیز و نماینده قاضی و قضاوت است.

کارت عدالت تبیین‌گر وقوع اتفاق مهم و همچنین تعادل و راستگویی است و از اشخاصی که در یک غالب اداری و سازمانی کار می‌کنند حمایت می‌کند.

معنی ساعت 01:01        معنی ساعت 02:02        معنی ساعت 03:03        معنی ساعت 04:04        معنی ساعت 05:05

معنی ساعت 06:06       معنی ساعت 07:07        معنی ساعت 07:07        معنی ساعت 09:09

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up