معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­ شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

ساعت 1111

ساعت 11:11

ساعت رند 11:11 یکی از ساعت‌های شایان توجه است. از دوتا ۱۱ ساخته شده است که جالب توجه ناخودآگاه انسان می‌باشد و تله ای برای ذهن انسان محسوب می‌شود. حقیقت این است که ۱۱ دقیقه گذشته از ساعت 11:00 بیانگر مفهوم همزمانی یونگ با عدد ۴ است که به معنی هم‌ردیفی در طول ساعت‌ها و دقیقه‌هاست.

این ساعت نشانگر اتصال مهمی با فرشته نگهبان یا ارهنمای معنوی شما است. این ساعت می‌تواند محرک شما به سمت هوشیاری به کمک ناخودآگاه باشد. عدد 11 یکی از عددهای اصلی می‌باشد که سمبل انرژی برتر است. آموختن مدیریت این انرژی برای شما ضروری است زیرا در غیر این صورت ممکن است آسیب ببینید و یا تحت فشار قرار بگیرید. در ادامه به اهمیت این ساعت آینه از دیدگاه فرشتگان و علم اعداد آشنا می‌شویم.

تفسیر ساعت فرشته ای 11:11

ارتباط 11:11 با فرشتگان نگهبان

فرشته‌های نگهبان بیان دقیقی به ساعت11:11 می‌دهند. اگر در زندگی با کشمکش روبرو هستید، به خود زمان و فضای مناسب دهید که این مرحله بسیار حیاتی است. علاوه بر این به ابعاد مثبت زندگی خود نیز اهمیت بدهید.

افسوس که ممکن است رویارویی با ساعت 11:11 نشان‌دهنده وجود اضطراب و نگرانی در وجود شما باشد. اگر در حین انجام وظیفه‌های خود این ساعت را دیدید، فرشتگان به طور غیرمستقیم به شما می‌گویند:‌(( آرام بگیرید! آرامش را درون خود بیابید که این آشوب‌ های درونی شما روزی آرام خواهند گرفت)).

اگر در حین تفکر و ایده‌پردازی ساعت 11:11 را دیدید، بدانید که این اندیشه شما انقلابی خواهد بود. آن را حفظ و از کاریزمای درونی خود در جهت توسعه آن استفاده کنید. از دقت به این دسته همزمانی‌ها با دنیای فرشتگان درمی‌یابیم که نیرو واقعی در انتظار شماست و باید از آن برای پیشبرد زندگی در جهت مثبت یاری بجویید.

در همین میان، فعلا به فکر یافتن منبع قدرت و مسئولیت‌های فراوان نباشید! چون ساعت جفت 11:11 نشان میدهد هنوز شرایط برعهده گرفتن همه چیز را ندارید. پیش از هدایت انرژی درونی خود به سمت خارج، سعی کنید که ابتدا روی خودتان متمرکز شوید!

ارزیابی ساعت 11:11 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان مربوط به ساعت 11:11، «لهیا» است. دوره ی تاثیر او از 11:00 شروع شده و در 11:20 پایان می‌یابد. این فرشته نماد آرامش و اقبال است و قوای مورد نیاز برای آرامش را برای شما فراهم می‌کند! لهیا برای کسانی که در کمال احترام از او طلب یاری کنند شانس به ارمغان می‌آورد؛ پس او را فرا بخوانید تا در بهبود عملکرد شما در مراقبه یاری‍گرتان باشد.

با سپاس از این فرشته شما قادر خواهید بود تعادل را در زندگی خود جاری بسازید و همچنین تدابیر خود را سر و سامان دهید! او می‌تواند شما را به یک انسان مومنی که راستگویی و خلوص باری او مهم است تبدیل کند.

در علم اعداد 11:11 به چه معناست؟

 

ساعت 1111 در علم اعداد چه معنی دارد؟

مقدار کل اعداد در 11:11 برابر 22 است که با مطالعه این عدد در می‌یابیم که جاه‌طلبی، شما را وادار به انجام هرکاری برای رسیدن به خواسته های خود می‌کند. شما قابلیت جمع‌آوری اطرافیان به سمت خودتان را دارید؛ چه مردم و چه ایده‌ها. شما برای پیشبرد اهداف خود از آن‌ها بهترین استفاده را می‌کنید!

همچنین شما تحلیلگر عواطف و فکرهای خود هستید و توانایی وافر در درک مطالب یک ایده یا مسئله را دارید. یکی از قدرت‌های درونی شما که امکان شراکت در پروژه های نیازمند آینده‌نگری را می‌دهد، حس ششم شماست!

از نظر اعداد، هم عدد 22 و هم ساعت 11:11 بیانگر ایستادگی شما بر پاهای خودتان است که قابلیت تصور کردن انجام تحول های عظیم توسط شما را نشان می‌دهد؛ به خصوص اگر در سمت بشریت هدایت شده باشند! شما می‌توانید نماد قدرت و استواری باشید و گاهی ترسیمی از یک «معمار» باشید که مشغول بنا نهادن چیزهایی برای آینده و طولانی مدت باشید.

در انتها، ارزش عددی این ساعت نشان می‌دهد که شما یاریگر اطرافیان خود هستید. در رابطه عاطفی، شریک زندگی خود را به خوبی حمایت و پشتیبانی می‌کنید! البته در نگاه اول ممکن است تصور شود که شخصیت «سنتی» دارید، مخصوصا در ابتدای رابطه عاشقانه! اما این درک نادرستی از شماست، اینطور نیست؟!

 

رابطه بین 11:11 و کارت تاروت

کارت تاروتی که به این ساعت جفت متصل است، کارت قدرت است! یک علامت مثبت برای این که چه مقدار زیادی انرژی و قدرت در نهاد شما هست و همچنین می‌دانید که چطور همه چیز را کنترل کنید. شجاعت و انگیزه وافر شما امکان انجام صد در صدی وظایف و پروژه‌هایتان را به شما می‌دهد. اما آگاه باشید که نباید برای پیشبرد اهدافتان بیش از حد بر دیگران مسلط شوید!

ساعت 11:11 و کارت های تاروت

نمادگرایی در تصاویر “ Strength Arcanum ” بسیار هویداست! به این معنی که تسلط بسیاری بر موقعیت دارید و از ذات آرام خود می‌توانید جانوری را رام کنید! بنابرین کارت مربوط به ساعت 11:11 تبیین‌گر به سرانجام رساندن تمامی چالش ها و مشکلات توسط شماست.

به علاوه ممکن است شما هم راجع به پیام های مخفی و اسراری که از نیروهای ماورایی از طریق این ساعت های جفت به ما می‌رسد، کنجکاو باشید! بر طبق این اعتقادات هر انسان دارای یک یا چند فرشته آسمانی است. توجه داشته باشید که این فرشتگان از ماده و محصور به جسم نیستند؛ اگرچه می‌توانند در ماده هم تجسم پیدا کنند! البته ترجیه آن ها به برقراری ارتباط از راه اعداد است که جالب توجه ما نیز هست.

بنابرین یکی از مسئولیت های مهم آن ها رهنمود انسان هاست که برق و اعداد از بهترین مسیر های ارتباطی محسوب می‌شوند. ما روزانه اعداد بسیاری می‌بینیم و با آن ها سروکار داریم و یا تقارن کامل مانند ساعت های جفت را گاهی اوقات می‌بینیم! پس منطقی است که اعداد در صورت تکرار مکرر ما را فریب بدهند! به علاوه حتما تا اکنون متوجه ارتعاش مخصوص هر ساعت جفت شده‌اید. در طالع بینی و علم عددشناسی به وفور معنای نمادین اعداد یافت می‌شوند. در ادامه سایر مشتقات ساعت آینه 11:11 همراه ما باشید!

ساعت 1111

نمادگرایی و معنای ساعت 11:11

اگر در زندگی اعتقادات معنوی خاصی دارید، مشاهده ساعت 11:11 نشانه خاصی برای شما محسوب می‌شود! پس عدد ۱ معنویتی قدرتمند دارد. به علاوه، در این ساعت ۴ بار عدد 1 تکرار شده است. اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که بدانیم همواره برنده، اولین، بهترین، برجسته‌ترین و پیروز با عدد 1 بیان می‌شود‍! ارسال این ارقام برای شما می‌توان نشانه سعی فرشتگان در برقراری ارتباط و تشویق شما باشد.

یک نکته حائز اهمیت این است که باید به علامت های غیرعادی مانند وجود چراغ های چشمک‌زن یا تغییر ناگهانی دما توجه کنید؛ زیرا ممکن است اشاره به حضور فرشته در اطراف شما داشته باشد! همچنین ممکن است نشانه وجود روح از دست رفتگان باشد که تلاش می‌کنند با شما صحبت کنند. البته جایی برای ترسیدن نیست! چون دلیلی مثبت است برای این که هنوز مراقب شما هستند؛ اگرچه جسم آن ها همراه شما نباشد…

به طور کلی در صورتی که دیدن مکرر ساعت 11:11 تاثیر زیادی بر شما دارد، دست از پیدا کردن مفهوم آن نکشید. باید باعث تغییر عقاید و افکار شما شود که در صورت غلط بودن تصحیح و در صورت درست بود تایید بشوند.

خلاصه سریع ساعت 1111

در کل ساعت جفت 11:11 علامت مطلوب و پسندیده‌ای است! شماره 1111 با تکرار عدد 1 مسئول انتقال پیام برای توسعه فردی و هوشیاری است.

13 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • یلدا
    07/22/1402 09:15

    وای باورم نمیشه
    من چند روزه همش دارم ساعت 11:11 رو میبینم و هی پشت گوش مینداختم تا امروز سرچ زدم
    باورم نمیشه چقد چیزایی که داره بهم میگه واسم اشناس
    انشالله هر چی که فرشته ها میخوان برام به بهترین نحو اتفاق بیوفته

    پاسخ
  • ناهید
    08/13/1402 01:10

    ارتباط ساعت ۱۱۱۱ با کارت های تاروت خیلی واسم جالب بود

    پاسخ
  • من فقط قسمت ارتباط ساعت ۱۱:۱۱ با تاروت رو خوندم چون به تاروت خیلی اعتقاد دارم
    و باز هم مث همیشه کاملا پیامش برای من درست بود

    پاسخ
  • نصرت قنبری
    10/02/1402 13:09

    من هم باور نمیکردم و با خود میگفتم این یک ساعت است که اتفاقی میبینمش ولی آنقدر ساعت 11 11 را دیدم که امروز دیگر در گوگل جستجو کردم و وقتی معنی این ساعت را خواندم حیرت زده شدم. هنوز هم میگم من معتقد نیستم ولی انگار برای من و برای زندگی من نوشته شده

    پاسخ
  • امین
    10/05/1402 11:19

    سلام
    اوسا چطوری با این فرشته لهیا ارتباط بگیریم
    ممنونم

    پاسخ
    • این ارتبات روحی و اللهی در درون انسان است از ذهن باید کمک‌گرفت نام فرشته لهیا را اورده از وجودش مدد بخواهیم اتفاقا من هم بارها این عدد رند را دیده ام در زمانی که مشکلاتم را بازگو کردم و با فرد نزدیگی در مورد اون صحبت می کردم و تقریبا نا امید بودم این فرشته به من امید داد ممنونم از فرشته لهیا

      پاسخ
  • دیگه بسمه فقط به مرگ‌ومردن فکر میکنم مرگ‌ رو از هر چیزی شیرین تر میدونم

    پاسخ
  • اکثر مواقع تنهام و پیش اومده که صدای زنگ تو گوشم حس کردم یا اینکه دچار گرمای شدید و سنگینی خاصی شدم و ساعت جفت دیدم خیلی به فرشته و عالم ماورا اعتقاد دارم از خدا و از فرشتگانش ممنونم که هماره در زندگیم راهنمای من هستن

    پاسخ
  • من مدت‌هاست که ساعت ۱۱:۱۱ و ۲۲:۲۲ رو روی گوشی و ساعت میبینم. میدونم که قراره فرصت های خوبی در اختیارم قرار بگیره و بهش ایمان دارم❤️

    پاسخ
  • من مدت‌هاست که ساعت ۱۱:۱۱ و ۲۲:۲۲ رو روی گوشی و ساعت میبینم. میدونم که قراره فرصت های خوبی در اختیارم قرار بگیره و بهش ایمان دارم❤️

    پاسخ
    • امیدوارم که بهترین فرصت ها براتون اتفاق بیوفته و بتونید ازش نهایت استفاده رو ببرید ❤️

      پاسخ
  • من همیشه به این اعداد اعتماد داشتم و دارم ولی معنی ها رو نمیدونستم تا امروز که این عدد رو دیدم سرچ کردم و سپاسگزارم از فرشته مهربون

    پاسخ
    • ممنون از اینکه نظر و عقیده خودتون رو در مورد ساعت آیینه‌ای با دیگران به اشتراک میگذارید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up