ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

معنی ساعت 20:20
معنی ساعت 20:20

معنی ساعت ۲۰:۲۰

در این قسمت به بررسی و تحلیل علت‌های دیدن ساعت جفت ۲۰:۲۰ خواهیم پرداخت. ناخودآگاه ذهن ما برای برقراری ارتباط با ما و گاهی ارسال پیام، از روش‌هایی مانند نشان‌ دادن همزمانی‌ها استفاده می‌کند. تفسیرهایی که در ادامه خواهید دید، با استفاده از ۷۲ فرشته نگهبان، تاروت و علم عددشناسی ارائه شده اند.

بهتر است در مواجه با ساعت‌های دوقلو، بلافاصله به بررسی معانی آن‌ها بپردازید. این موضوع در درک بهتر موقعیت موثر و برای آگاهی از آینده مهم است!

ارتباط ۲۰:۲۰ با فرشتگان

در آثار دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی، تعابیر مفصلی از ساعت‌های جفت آمده است. در حالت کلی، آگاه باشید که باید دست از نیمه‌ کار گذاشتن کارها و وظایف خود بردارید؛ کمی از شتاب خود بکاهید و به همه چیز به خوبی رسیدگی کنید!

همچنین، تمرکز خود را از مادیات برداشته و روی معنویات متمرکزتر شوید. اگر که بیشتر اوقات ساعت رند ۲۰:۲۰ را مشاهده می‌کنید، به این دلیل است به خوبی به فرشته نگهبان خود متصل شده‌اید و این نشانه‌ای برای قدردانی آنهاست.

ساعت آیینه ای 20:20

شما سرشار از حس دقت و جست و جوگری هستید! به اطرافیان اجازه اظهار نظر را بدهید و در عین حال از فشار آوردن به دیگران با دیدگاه‌های خود، خودداری کنید.

اما‌‌ احتمال دارد که دیدن ساعت ۲۰:۲۰ برای شما یک نشانه احتیاط ، در زمینه‌های احساسی، مالی و یا حرفه‌ای باشد. البته این فراز و فرودها ناپایدار هستند و مسئولیت شما این است که بیابید نقطه اثر این تنش‌ها بر کدام بُعد زندگیتان است.

 

ارزیابی ساعت ۲۰:۲۰ از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت دوقلو و جفت ۲۰:۲۰، «اومابل» است. دوره تاثیر او از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز شده و در ۲۰:۲۰ پایان می‌یابد. اومابل سمبل خودسالاری و آزادی است! همانطور که اشاره شد، اتصال سودمندی بین شما و فرشته برقرار است.

ارتباط ساعت فرشته 2020 با فرشتگان چیست؟

با توجه به اینکه او سمبل آزادی است، از شما نیز می‌خواهد که آزادانه زندگی کنید و با دیگران ارتباطات موثر و بر پایه رفتار نیک بسازید. همچنین به شما در حیطه یادگیری طالع شناسی و پیشگویی یاری خواهد رساند.

از نظر عددی ۲۰:۲۰ به چه معناست؟

مجموع کل اعداد موجود در ساعت آینه ۲۰:۲۰، ۴۰ است.  عدد ۴۰ نشان می‌دهد که کارایی و پتانسیل لازم برای رسیدن به قله‌های موفقیت را دارید! کافیست که تلاش و تمرکز را همراهان خود سازید.

به علاوه، عدد ۴۰ بیان می‌کند که سعی کنید دروغ چاشنی کارتان نباشد! صداقت و راستگویی مانع به خطر افتادن مسائل مهم مالی و یا عاطفی می‌شوند. می‌دانید که ماه هیچوقت پشت ابر نمی‌ماند! همچنین یکی از دلایل این که رنج زیادی متحمل می‌شوید، عدم داشتن مهارت کنترل احساسات است! پس برای عواطف خود احترام قائل بوده و بیاموزید که آن‌ها را درست مدیریت کنید.

ساعت 20:20 از نظر علم اعداد، چه معنایی دارد؟

و اما همانطور که قبلا اشاره شد، علامت‌هایی از چالش و ایراد دیده می‌شود. تنها راه فرار این است که بکوشید مشکلات را شفاف سازی و سپس به دنبال راه‌حل باشید. بدانید که تمام آن‌ها گذرا خواهند بود.

رابطه بین ۲۰:۲۰ و تاروت

کارت تاروت ساعت جفت ۲۰:۲۰، قضاوت است. کارتی که نشان می‌دهد به انتهای یک چرخه و ابتدای یک سیکل تازه رسیده‌اید! همانطور که قبلاً متوجه شدید، آزادی و ارتقا درجه در معنویت از مواردی است که کارت قضاوت به آن‌ها اشاره می‌کند.

ارتباط ساعت 2020 با کارت تاروت
ارتباط ساعت 2020 با کارت تاروت

در انتها، اگر چشم به راه تحولاتی در بُعد احساسی زندگی هستید، بدانید که به زودی ایجاد می‌شوند! همچنین این آرکانوم به شیوه ارتباطات اجتماعی و ارائه ایده‌های نو توسط شما اشاره می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up