ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

معنی ساعت ۱۹:۱۹

ساعت 1919

در این بخش، به تحلیل معنا و مفهوم مشاهده ساعت رند ۱۹:۱۹ خواهیم پرداخت. این تعابیر از فردی به فردی ممکن است متفاوت باشند. ناخودآگاه و ذهن شما تلاش می‌کند تا با ارسال پیام‌های مخفی در قالب‌های این‌ چنینی، شما را از موضوع مهمی مطلع سازد!

تفاسیر ارائه شده در این قسمت بر طبق تاروت مارسی، فرشتگان نگهبان و علم اعداد هستند. در ادامه همراه باشید تا به بیان مفهوم این ساعت آینه بپردازیم.

ارتباط ۱۹:۱۹ با فرشتگان

فرشتگان معتقدند که روح ظریف و باطراوتی دارید! عاشق یاری رساندن به اطرافیان هستید و این باعث جدی نشان دادن بعد معنوی شما می‌شود. همچنین در زمینه انعکاس درمانی و وساطت بسیار موفق عمل می‌کنید.

به علاوه، ساعت دوقلوی ۱۹:۱۹ نشان می‌دهد که ضمیر ناخودآگاه شما فعال است و راهنمای شما در یافتن مسیر صحیح می‌باشد. گره‌ها و چالش‌ها را با استفاده از معنویت مستحکم خود حل خواهید کرد.

علاوه بر این، نیروی فراوانی در وجود شما حس می‌شود! باید بدانید که از این انرژی در چه مداری و چه زمانی استفاده کنید. اگر سعی کنید از این نیرو در مقاصد آسیب‌رسان صرف شود، شما را دچار درماندگی و فرسودگی می‌کند. همچنین اگر در مسیر درست استفاده شود، برای خودتان و اطرافیان بسیار سودمند خواهند بود!

در انتها توصیه می‌سود که از طریق مدیتیشن و دعا کردن با فرشتگان در ارتباط باشید و در کنار تلاش خود از حمایت‌های آنان نیز بهرمند شوید.

ارتباط ساعت 1919 با فرشتگان

ارزیابی ۱۹:۱۹ از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت آینه ۱۹:۱۹ «یئایلل» است. دوره تاثیر او از ۱۹:۰۰ آغاز شده و در ۱۹:۲۰ پایان می‌یابد. این فرشته سمبل جنگندگی و شفاعت است! به شما کمک می‌کند که چرخه‌های دشوار را با موفقیت پشت سر بگذارید و از بیماری‌ها در امان بمانید.

همچنین اگر احساس دلمردگی و از دست دادن نشاط را دارید، به او متوصل شوید! علاوه بر این از شر کسایی که قصد آسیب رساندن به شما را دارند، در امان خواهید ماند.

مطالب مرتبط: معنی ساعت آیینه ای 11:11

در علم اعداد ۱۹:۱۹ به چه معناست؟

مقدار کل اعداد ساعت رند ۱۹:۱۹، ۳۸ است! اگر مجرد هستید، موقعیت‌های خوبی چشم انتظار شما هستند. کافیست کمی صبر را پیشه راه خود سازید تا به مورد مناسب برسید.

همچنین، عدد ۳۸ و ساعت ۱۹:۱۹ نشان می‌دهند که یکی از رازهای رسیدن به اهداف، اولویت بندی درست و استاندارد است. همانطور که اشاره شد، فردی خوش بین هستید و باید از این صفت برای مطرح کردن ایده‌های خود استفاده کنید. هر شرایط سختی موقتی است و با تدبیر و مدیریت درست می‌توان از عهده همگی برآمد.

در نهایت، عدد ۳۸ نشان می‌دهد که نوآوری و خلاقیت در خون شماست! به کمک فعالیت کردن در بسترهای هنری مانند نقاشی و موسیقی، احساسات خود را برون ریزی کنید. به این نترتیب، توازن را به زندگی خود بازگردانید.

ساعت 19:19 در علم اعداد به چه معناست؟

رابطه بین ۱۹:۱۹ و تاروت

کارت تاروت ساعت جفت ۱۹:۱۹ خورشید است! کارت خورشید سمبل روشنایی و نور است و نشان می‌دهد که طریق معنویت را به درستی می‌پیمایید. سعادت و عشق چشم انتظار شما هستند؛ پس همینطور این راه را دنبال کنید.

در انتها، آرکانوم خورشید به وضوع درستی سوالات در ذهنتان را بازگو می‌کند. تسلیم نشوید و از فرصت‌ها و بعضاً شانس‌هایی که سر راهتان قرار میگیرد به خوبی بهره ببرید. برای رسیدن به آنچه می‌خواهید، همه چیز فراهم است!

ساعت 19:19 و کارت تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up