ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

معنی ساعت 17:17

معنی ساعت 17:17
معنی ساعت 17:17

در این قسمت به معنا و علت دیدن ساعت آینه و جفت 17:17 خواهیم پرداخت. اگر ذهن شما هم درگیر چرایی دیدن این ساعت جفت است، با ما در ادامه با ایران تاروت همراه باشید تا جزئیات آن را تماما برایتان بازگو کنیم. بهتر است بدانید که ممکن است نتایج مشاهده ساعت­های رند در آینده شما تاثیرگذار باشند.

ساعت 1717

 

 

باید اشاره کرد که ذهن شما سعی دارد توسط ارسال پیغام­‌های مخفی شما را آگاه‌­تر کند و شما به وسیله مطالعه تحلیل ساعت‌­های جفت قادر به ترجمه و درک آن­‌ها خواهید بود. در ادامه، تحلیل و بررسی ساعت­ جفت 17:17 توسط متخصصین و از طریق دانش اعدادشناسی، تاروت مارسی، 72 فرشته نگهبان و ستاره شناسی ارائه می­شود.

 

 

ارتباط 17:17 با فرشتگان

در این دوره، بخت با شما یار خواهد بود! در حوزه­‌های مختلف احساسی و یا شغلی هر اقدام شما به موفقیت منجر خواهد شد. خلاقیت و نوآوری همان چیزهایی هستند که شما را از سایرین بسیار متمایز می­‌کنند و به شما اجازه در میان گذاشتن ایده‌­های نو با دیگران را می­دهند. توانایی آغاز کردن امور و وظایف و همت به انجام آن‌­ها را دارید؛ اما یک مسئله وجود دارد و آن هم این است که ابدا در جایی که اطرافیان انتظار دارند باشید، نیستید!

احتیاط را سرلوحه کارهایتان قرار بدهید؛ زیرا همیشه چرخ روزگار بر وفق مراد ما نخواهد گشت! خود را درگیر کذب و خیال نادرست نکنید که سرمایه و اعتماد شما را در معرض نابودی قرار می‌دهند. تجربه‌­های شخصیتان را صرف پیش رفتن به سمت جلو کنید.

ساعت 17:17

حل کردن مسئله‌­ها برایتان خوشایند است و می­توانید هدف و مقصد تعیین کنید و از رسیدن به آن لذت ببرید. در نهایت، سعی کنید فروتنی خود را حفظ کنید؛ زیرا در غیر این صورت درگیر دشمنی و حسد خواهید شد.

مطالب مرتبط: معنی ساعت ۱۱ ۱۱

ارزیابی 17:17 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت جفت و رند 17:17، «امـامیه» است! دوره تاثیر او از 17:17 آغاز شده و در 17:20 پایان می­یابد. این فرشته سمبل پشتیبانی و سربلندی است! با درخواست حمایت از او، به شما توانایی لازم برای مبارزه با دشمنان و کنترل وضعیت­‌های دشوار را می­دهد. او حامی افراد با شرایط سخت و مسافرین است.

 

در علم اعداد 17:17 به چه معناست؟

ساعت 17:17 در علم اعداد به چه معنا است؟

جمع کل اعداد ساعت رند 17:17، 34 است! عدد 34 پیشنهاد می­کند که به سیر درون خود بپردازید و از معنویت غافل نشوید. گذشته و امورات مربوط به آن را به دست فراموشی بسپارید و روی پیشرفت خود در حال و آینده متمرکز شوید.

علاوه بر این، ساعت 17:17 و عدد 34 نشان می­دهند که بایستی استعداد هنری و خلاقیت خود را نادیده نگیرید! از مراقبه کمک بگیرید و آن­ها به بهترین شکل ممکن پرورش و سپس مطرح کنید.

همچنین می­توانید در بسترهای معنوی نیز فعالیت کنید! این فعالیت­‌ها برای ترقی کردن در سایر زمینه‌­ها سودمند واقع خواهند شد. با پرورش و ارتقا انرژی معنوی، جنبه مادی زندگی کمرنگ خواهد شد؛ اما با این حال مشکلات و دشواری­‌ها همچنان باقی هستند! نگران نباشید؛ مصائب مانند مسائل دیگر زندگی ما انسان­ها دائمی و ماندگار نخواهند بود. بر زمان حال تسلط داشته باشید، استقامت خود را حفظ کنید و با تکیه بر خود و فرشتگان نگهبان آن­‌ها را پشت سر بگذارید.

رابطه بین 17:17 و تاروت

ارتباط ساعت 17:17 با کارت تاروت

کارت تاروت ساعت آینه 17:17، ستاره است! کارت ستاره سمبل حفاظت و محبت و نماینده ستاره خوش شانسی است. این کارت مسیر را برای شما روشن می­سازد و شم هنری و نوآوری شما را فعال می‌­کند. همچنین کمک می­کند روابط اجتماعی مفید و سالمی را با اشخاص جدید ایجاد کنید.

در انتها، با وجود کارت ستاره دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد و با تلاش­های هوشمندانه و حرفه­ای زیر نظر او، همه اقدامات به موفقیت و سربلندی شما منجر خواهند شد.

مطالب مرتبط: ساعت ۰۲۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up