معنی ساعت­های جفت

ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

ساعت 14:14
ساعت 14:14

معنی ساعت 14:14

هم اکنون به بررسی و تحلیل دلیل دیدن ساعت جفت و رند 14:14 خواهیم پرداخت. دقت داشته باشید که برای هر فردی تفاسیر متفاوتی وجود دارد و طبق نظر کارل یونگ، تعابیر از یک شخص به شخص دیگر یکسان نخواهند بود.

 

ارتباط 14:14 با فرشتگان

فرشته­‌ها می­گویند که شما باید همیشه در حرکت باشید! سکون، بی برنامگی و بی ثمری برای شما چیزی جز هدر دادن زمان و فرصت‌­ها نیست. پس به میزان کافی در بین ابعاد زندگی خود حرکت کنید. بدانید که خستگی و فرسودگی همیشه همراه تلاش و کوشش خواهد بود؛ اما ممکن است اطرافیان این خستگی شما را درک نکنند.

پیام فرشتگان در ساعت 14:14
پیام فرشتگان در ساعت 14:14

اما جایی برای ناامیدی نیست! ساعت 14:14 می­گوید خبرهای خوبی در راه است و از عهده چالش‌­ها برخواهید آمد. در نهایت شما نیز لایق تجربه حس زیبای خوشبختی  خواهید بود. به این منظور باید هر کاری که حس می­کنید سودمند نیست را ترک کنید. هر عملی که بال­های پرواز شما را می­بندد رها کنید و حس سبک بالی را بچشید.

در نهایت افسار مدیریت زندگی‌تان راه به دست می­گیرید. حاصل سخت کوشی­های خود را خواهید دید. ممکن است در حوزه کاری ارتقاء شغلی بگیرید. همچنین در زندگی شخصی، یک دگرگونی مثبت را تجربه خواهید کرد.

 

ارزیابی 14:14 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت جفت 14:14، «وولیا» است که دوره تاثیر او از 14:00 آغاز و در 14:20 پایان می­یابد. این فرشته سمبل ترقی و فراوانی است! به کمک او از پس ترس­های‌تان برمی­آیید و هیچ نیروی ناسالمی بر شما تاثیرگذار نخواهد بود. با یاری جستن از او خوشبختی در زندگی شما بارز خواهد بود.

علاوه بر این، وولیا توانایی شما برای مقابله با ارواح شیطانی را تقویت می­کند تا شما به تعادل در چاکراهای خود بپردازید. بنابرین صلح درونی و فراغ بال را باز می­یابید.

ساعت آیینه ای 14:14
ساعت آیینه ای 14:14

در علم اعداد 14:14 به چه معناست؟

مقدار کل ساعت 14:14، 28 است! استقلال از جمله صفات بارز شماست و در کارهایتان عزم و استقامت دارید. بدانید که یک نقش مونث در زندگی شما پررنگ است.

همچنین، عدد 28 نشان می­دهد که در وقت شناسی سرامد هستید! آگاهی زیادی در رابطه با سپردن امور به افراد مناسب دارید. همین ویژگی سختی چالش‌­ها را کاهش می­دهد.

ساعت 14:14 در علم اعداد
ساعت 14:14 در علم اعداد

اگر در این مدت با رکود و یا شکست مالی یا تجاری رویارو شدید، جا نزنید و شانس خود را مجددا امتحان کنید! این شکست را به فال نیک گرفته و از آن درس موفقیت بیاموزید. آگاه باشید که با یاری جستن از تجربیات در انجام وظایف، به راحتی از پیش آمدن شکست‌­های مشابه می­توان جلوگیری کرد.

در نهایت، سعی کنید در زمینه­‌های نیازمند خلاقیت و نوآوری فعال و پویا بمانید! این موضوع می­تواند در سِمت­‌های مدیریتی و یا هنری مورد توجه قرار بگیرد. با ثبات قدم و استقامت نسبت به آنچه که انجام می­دهید، مسیر موفقیت را برای خودتان هموار می­کنید و در نتیجه در ابعاد بزرگ­تری شناخته خواهید شد.

 

رابطه بین 14:14 و تاروت

«اعتدال» کارت تاروت مربوط به ساعت 14:14 است! این کارت سرچشمه هوش و لطافت است. به شما تضمین می­دهد که در آینده فرصتی برای استراحت و رفع خستگی­‌های مسیر زندگی پیش روی دارید. همچنین زمانی برای ایستادن و تفکر کردن می­یابید. کارت اعتدال برای شما بردباری می­آفریند؛ پس از او برای تحلیل موقعیت­‌های مثبت و منفی استفاده کنید.

 

ارتباط ساعت 14:14 با کارت تاروت چیست؟
ارتباط ساعت 14:14 با کارت تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up