ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

معنی ساعت 15:15

معنی ساعت فرشته ای 1515
ساعت 15:15

 

در این قسمت به بررسی دلایل احتمالی دیدن ساعت جفت و رند 15:15 می­پردازیم. به عقیده شما مشاهده ساعت­های جفت اتفاقی هستند و یا پشت این قضیه مسائل مرموز و پیا‌م­‌های پنهانی قرار دارند؟! در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز برایتان روشن شود. همچنین، تفاسیر بیان شده در ادامه مطلب، تفاسیر از دیدگاه تاروت، 72 فرشته نگهبان و علم اعداد شناسی بیان شده اند.

 

مطلب مرتبط : معنی ساعت 11:11

ارتباط 15:15 با فرشتگان

فرشته مربوط به این ساعت می­گوید که یک روند عاشقانه را طی خواهید کرد! اگر اکنون در کنار شریک زندگیتان هستید، بدانید که از روابط پیش رویتان بی­نهایت لذت خواهید برد. همچنین حس صمیمیت تازه­ای بین شما دو نفر ایجاد می‌­شود.

توصیه می‌­شود که حمایت و پشتیبانی فرشتگان را پذیرا باشید! به کمک آن­ها قادر خواهید بود که چالش­‌ها را یکی پس از دیگری رفع کنید. اگر احساس می­کنید که به هدایت معنوی احتیاج دارید، آن را از فرشتگان طلب کنید؛ خواسته شما بدون پاسخ نخواهد ماند!

همچنین، اگر احساس ابهام و تردید دارید، به شما مراقبه و مدیتیشن بسیار توصیه می‌­شود. با آگاهی و خرد در مسیر درست قدم بردارید و بدانید با هوشیاری در کنار کمک فرشتگان هیچ تغییر و پیشامدی غیر منتظره نخواهد بود.

علاوه بر این، در شرایطی قرار دارید که نیاز است برای اطمینان از صحت و درستی مسیر خود، به آزمون و خطا بپردازید. توجه داشته باشید که همواره دگرگونی و تغییر همراه با صرف انرژی می‌باشد؛ پس نیروی خود را برای امور غیرمهم و غیرضروری هدر ندهید. در لحظه زندگی کنید و درگیر گذشته و اتفاق‌­های آن نباشید!

پیام فرشتگان در ساعت آیینه‌ای 1515
پیام فرشتگان در ساعت آیینه‌ای 1515

ارزیابی 15:15 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت جفت 15:15، «آریـل» است. دوره تاثیر او از 15:00 آغاز شده و در 15:20 پایان می­‌یابد. آریل سمبل ثمردهی تلاش­‌ها و به حقیقت پیوستن اهدافتان است! با اتصال به این فرشته، به طبیعت نیز مرتبط می‌­شوید و می­‌توانید شاهد ظرافت و زیبایی آن باشید.

آریل به شما از خرد خود هدیه می‌­دهد و به این وسیله می‌­توانید اندیشه­‌های نو و تازه ارائه دهید. همانطور که اشاره شد، این فرشته راهنمای معنوی فوق العاده­ای محسوب می­‌شود؛ در مواقع لزوم از او یاری بجویید! همینطور ممکن است اطرافیانتان شما را به عنوان یک فرشته نجات ببینند و به شما پناه بیاورند.

مطلب مرتبط : معنی ساعت 02:02

در علم اعداد 15:15 به چه معناست؟

ساعت 1515 در علم اعداد چه معنی دارد؟ علم اعداد با ساعت 15:15 چه پیامی را میخواهند به ما بدهند؟
پیام ساعت 15:15 در علم اعداد

 

مجموع تمام اعداد موجود در ساعت 15:15، 30 است! عدد 30 نشان می­دهد که قادر هستید نظرات خود را به راحت­ترین شکل ممکن بیان کنید و از برقراری ارتباط ابایی ندارید. ارتعاشات این ساعت و عدد 30 نشان می­دهد پتانسیل سرشاری در محاوره و معاشرت را دارید. این توانایی منحصر بفرد شما دایره­ای از اشخاص را متاثر می‌­کند!

در عین کنترل تعادل درونی خود، به مدیریت پروژه­های مهم و بزرگ بپردازید. علاوه بر این، خودتان را از گزند حسد، شبهه و وسواس محافظت کنید.

از تخیل خود الهام بگیرید! اجازه پرواز و باروری به آن بدهید و هرگز آن را زندانی نکنید. همچنین، از روحیه رهبری و سرپرستی خود در جهت به تحقق رساندن ایده و اهدافتان استفاده کنید.

موضوع دیگر این است که ساعت 15:15 و عدد 30 نشانه­‌هایی از علاقه احساسی شخصی نسبت به شما را آشکار می­‌کند! احتمالا این فرد از قبل به شما علاقمند بوده است. ممکن است شما از این علاقه مطلع باشید و یا آن را ساده و سطحی بپندارید؛ اما اینطور نیست!

 

رابطه بین 15:15 و تاروت

کارت تاروت ساعت رند 15:15، «Devil» است! کارت شیطان مملوء از نیروهای خبیث و بی­رحمانه است. اگر مواظب خودتان نباشید، ممکن است شما را به نیازهای اولیه مانند خوردن و غرایز جنسی و… بازگرداند! احتمال اغواگری نیز از سمت این نیروی منفی وجود دارد؛ پس به اندازه کافی احتیاط کنید.

مطلب مرتبط : تاروت چیست؟

ساعت 15:15 در کارت تاروت چه معنی دارد؟ آیا ساعت جفت 1515 در تاروت پیامی دارد؟
ساعت 15:15 در کارت تاروت چه معنی دارد؟

 

در انتها باید گفته شود که Devil Arcanum غیرقابل کنترل نیست! با جهت­دهی این نیرو به سمت مثبت می­توانید عاشقانه‌­های جذاب و لذت­‌های دلپذیری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up