ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

 

تفسیر ساعت 2121
تفسیر ساعت 2121

معنی ساعت ۲۱:۲۱

ساعت آینه و جفت ۲۱:۲۱، یکی از ساعت‌های شایان توجه است! در ادامه تفسیر دقیقی از علت‌های احتمالی دیدن این ساعت بیان خواهیم کرد. یکی از مسیرهایی که ذهن و ناخودآگاه برای تبادل اطلاعات با شما انتخاب می‌کند، دیدن همین ساعت‌های جفت توسط شماست. همچنین ممکن است فرشتگان و سایر موجودیت‌ها سعی در برقراری ارتباط با شما را داشته باشند.

پس در ادامه همراه باشید تا ارائه مفصلی از تعابیر به کمک فرشتگان نگهبان، تاروت مارسی و دانش عددشناسی داشته باشیم.

2121
ساعت 21:21

ارتباط ۲۱:۲۱ با فرشتگان

در این بخش، بخت با شما یار است! پروژه‌هایتان با موفقیت مواجه خواهند شد و مسئولیت‌ها را به نحو احسنت به پایان خواهید رساند. با تشکر از تلاش‌هایتان، بالاخره می‌توانید شیرینی پیروزی را بچشید. در نتیجه این پیروزی‌ها، به شما وظایف بزرگ‌تر محول خواهد شد و احتمالا ارتقا درجه نیز بگیرید.

در ادامه باید اشاره شود که فرشتگان هشداری با مضمون حفظ سر برای شما ارسال می‌کنند! پتانسیل و خرد زیادی در مدیریت و حل و فصل کردن پروژ‌ه‌ها دارید؛ اما آرامش و امنیت خود را برای آن به خطر نیندازید.

همچنین ساعت ۲۱:۲۱ و فرشتگان می‌گویند در کنار تمام تلاش‌های خود، اندکی به مدیتیشن و مراقبه بپردازید. لازم نیست استراحت و آسایش را به بهانه‌های شغلی از خود سلب کنید. فرشتگان به شما کمک می‌کنند که دوباره در مسیر الهی قرار بگیرید و به آشوب‌های درونیتان پایان ببخشید.

ساعت 21:21
ساعت 21:21

ارزیابی ۲۱:۲۱ از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت جفت و دوقلو ۲۱:۲۱، «دامابیا» است. این فرشته سمبل نهاد حیات است! از او در برابر فساد و فتنه کمک بگیرید و به یاری مراقبه، در ذات خود به اکتشاف بپردازید. همانطور که اشاره شد، دامابیا قدم به قدم همراه شما تا رسیدن به موفقیت خواهد آمد.

در علم اعداد ۲۱:۲۱ به چه معناست؟

جمع تمام اعداد موجود در ساعت جفت ۲۱:۲۱، ۴۲ است. عدد ۴۲ نشان می‌دهد که فردی امین و قابل اعتماد شناخته می‌شوید و اطرافیان در موقعیت‌های دشوار و بحرانی می‌توانند روی همراهی شما حساب کنند.

همچنین عدد ۴۲ علامت‌هایی از جهت اینکه باید در مسیرهای عاطفی نیز اقدام کنید دارد! در صورتی که علاقه پنهانی نسبت به فردی دارید، از جلو رفتن نترسید و برای آشنایی بیشتر با این شخص برنامه‌ریزی کنید.

به علاوه عدد ۴۲ و ساعت ۲۱:۲۱ نشان می‌دهند که از قابل احترام‌ترین افراد، اعضای خانوادی‌تان هستند! شخصی هستید که صلح و آرامش را در سطح خانواده ایجاد می‌کنید و اگر بحرانی در کانون آن بوجود بیاید، اولین نفر هستید که آن را کنترل خواهد کرد!

ساعت 21:21 در علم اعداد یعنی چه؟
ساعت 21:21 در علم اعداد یعنی چه؟

ارتباط بین ۲۱:۲۱ و تاروت

کارت تاروت ساعت ۲۱:۲۱، جهان است. کارت جهان مهم‌ترین و قدرتمندترین آرکانوم موجود در تاروت است! با توجه به انرژی مثبت این کارت، همه اهداف شما به وقوع خواهد پیوست.

زندگی چرخه جدیدی را برایتان فراهم می‌کند. در نهایت، این کارت پیروزی بلاشک و صد در صدی را برای شما نشان می‌دهد؛ پس نترسید و همین مسیر را ادامه دهید!

ارتباط بین ساعت آیینه 21:21 و کارت تاروت
ارتباط بین ساعت آیینه 21:21 و کارت تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up