ممکن است شما هم در طول روز و به طور تصادفی شاهد ساعت­های آینه باشید. هرکدام از این ساعت­ها با ساختاری مانند 01:01 و یا 12:12 ظاهر می‌­شوند که به معنی برابر و شبیه بودن عدد ساعت و دقیقه است و معنا و مفهوم مخصوص خودشان را دارند.

این مفاهیم برای اولین بار توسط کارل گوستاو یونگ (Carl Gustav Jung)، فیلسوف و روانشناس سرشناس سوئیسی مطرح شد. برای تفسیر کدام از آن­ها می­بایست از منابع مختلفی مانند آثار دکتر دورین ویرچو (Doreen Virtue)، نویسنده و روانشناس آمریکایی بهره بگیریم.  همچنین در ادامه خواهید دید که تفاسیر از راه­های دیگر مانند علم عددشناسی و یا فرشتگان نیز بدست می­آیند.

معنی ساعت­های جفت

فرشتگان نگهبان و ساعت جفت

دلایل دیدن همزمانی­های ساعت، به وسیله دانش فرشته­شناسی نیز تعبیر می­شوند. یکی از مسیرهای ارتباطی فرشتگان نگهبان با شما، همین ساعت­های جفت است! هر 72 فرشته نگهبان، به عنوان راهنما در حوزه معنویت همراه و محافظ شما خواهند بود و ساعت آینه راه شناساندن و نزدیک کردن خودشان به شما است.

آن­ها همیشه منتظر پاسخ و توجه شما می­مانند! بد نیست بدانید که هر ساعت دوقلویی که در ادامه مطالعه خواهید کرد، مرتبط با یک فرشته نگهبان است و در یک بازه زمانی مشخصی بیشترین تاثیر را خواهند داشت.

عددشناسی و ساعت آینه

تمامی ساعت­های آینه از طریق دانش عددشناسی نیز قابل تفسیر هستند! در ادامه خواهید دید که چگونه از اعداد و ارقام موجود در هر ساعت جفت برای تحلیل بکار برده می­شود. بدانید که تمامی اعداد و تفسیرهای آن­ها، مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و برخواسته از ذهن شما هستند و از آینده و زندگی جدا نخواهند بود!

پس دیدن مکرر ساعت­های آینه را جدی بگیرید و بلافاصله به دنبال تحلیل آ­ن­ها بروید. می­توانید معنی سایر ساعت­های آینه را از قسمت وبلاگ ایران تاروت مطالعه کنید!

تاروت و ساعت آینه

در انتها نیز به بررسی ارتباط هر کدام از ساعت­های جفت با فال تاروت خواهیم پرداخت. از بین 24 عدد ساعت آینه، برخی از آن­ها با 12 کارت تاروت کبیر مرتبط هستند. توضیح خواهیم داد که هر کارت سمبل چه جیزی هستند و برای شما چه چیزهایی به ارمغان خواهند آورد. پس با ما در ایران تاروت همراه باشید تا یکی از ساعت­های آینه را ادامه با یکدیگر تحلیل و بررسی کنیم.

معنی ساعت 16:16

در این قسمت قصد داریم به تحلیل و بررسی دلایل احتمالی مشاهده ساعت رند و جفت 16:16 بپردازیم. دیدن این همزمانی اتفاقی نیست و قطعا پیغام ­هایی مخفی و مهم از سمت فرشتگان به شما رسیده است که در ادامه تمامی آن­ ها را بررسی خواهیم کرد. البته باید اشاره کرد که تنها فرشتگان برای شما نشانه ارسال نمی ­کنند؛ بلکه برخی از موجودات روحانی و یا حتی ناخودآگاه خودتان سعی در بیان مطالب مهم و جلب توجه شما دارد. همچنین کـارل یونـگ که مفهوم همزمانی و اهمیت ساعت­ های جفت را برای نخستین بار مطرح کرد، معتقد است که دیدن آن ­ها بر زندگی فرد در آینده خالی از تاثیر نیست!

در ادامه با ایران تاروت همراه باشید تا به تحلیل­ها از طریق دانش اعدادشناسی، تکنیک­های پیشگویی، ستاره شناسی، تاروت مارسی و 72 فرشته نگهبان بپردازیم.

ارتباط 16:16 با فرشتگان

تفاسیر نشان می‌­دهند که دیدن ساعت 16:16 نشان نیرومندی است! درگیری و غوغا برای شما در آینده پیشبینی می‌شود. ممکن است فخر و غرور شما جریحه دار شود. همچنین اگر در زمینه احساسی، اقتصادی و یا شغلی مشغول انجام پروژه و یا کار نسبتا مهمی هستید، بدانید که با احتمال زیاد شکست یا پسروی را تجربه خواهید کرد.

خبر خوب این است که فرشته­‌های نگهبان می­گویند وارد مرحله تازه­ای از چرخه حیات خواهید شد؛ اما خبر بد این است که برای تغییر باید از براندازی و خراب کردن آغاز کرد!

همانطور که اشاره شد، ساعت 16:16 نشان می­دهد که غرورتان برای شما بسیار ارزشمند است؛ اما نباید به وسیله آن به سایرین آسیب بزنید! تنها فرد مهم و گرامی رو زمین شما نیستید و ناگزیر هستید که دیگران را نیز لحاظ کنید. به علاوه، در آستانه متمایل شدن به انزوا و تنهایی قرار دارید.

در نهایت، نگران نباشید! این تغییرات و چالش­های نسبتا سخت موقتی خواهند بود و شما به بهره گیری از تجربیات و تکیه بر خود و فرشتگان نگهبان می­توانید تمامی آن­‌ها با موفقیت به سرانجام برسانید.

ساعت 16:16 از دیدگاه فرشتگان
ساعت 16:16 از دیدگاه فرشتگان

ارزیابی 16:16 از منظر فرشتگان

فرشته نگهبان ساعت جفت 16:16 «وهوئـل» است. دوره تاثیر او از 16:00 آغاز شده و در 16:20 پایان می­یابد. وهوئل سمبل خوشنامی و اعتماد است! از هوش و خرد خود به شما می­بخشد و متوصل شدن به ارواح اموات را برایتان میسر می­سازد.

وهوئل به شما کمک می­کند تا در تسلط به احساساتتان به ویژه خشم، موفق عمل کنید و با همراهی او از عهده کسانی که قصد آسیب رساندن به شما را دارد، به خوبی بربیایید.

در علم اعداد 16:16 به چه معناست؟

مجموع تمام اعداد اعداد موجود در ساعت جفت 16:16، 32 است! عدد 32 نشان می­دهد که جست و جوگری و ماجراجویی شما بی همتاست و کمک می­‌کند که ناشناخته­‌ها را کشف کنید. از منبع بی نهایتِ الهام خود، حداکثر استفاده را در بیان نظرات و ایده­‌ها ببرید.

ساعت 16:16 در علم اعداد به چه معنا است؟
معنی ساعت 1616 در علم اعداد

همانطور که بیان شد، ممکن است در زندگی حرفه­ای خود دچار پسروی شوید، اما به خاطر داشته باشید که همت و پشتکار شما مثال زدنی است! در صورت مشاهده پی در پی ساعت 16:16، احتمال این که توانایی­های خود را در حرفه و شغل مناسب خود صرف نکنید، زیاد است. همچنین به این دلیل است که اگر در یک بستر نادرست حرکت کنیم، فرصت جبران و عبرت­گیری را به خودمان نمی‌­دهیم! چاره این است که به یاریِ ترک عادات ناپسند و هرگونه اعتیاد، به مسیر صحیح باز گردید.

در نهایت باید گفت که شما انسانی آزادی خواه هستید! در صورتی می‌­توانید به روابط دوستانه و صمیمی ادامه دهید که به اندازه کافی فضا داشته باشید. دوستی­‌ها و روابط باثبات و لذت بخشی را به وسیله خوش­بین و بلندنظر بودن‌تان به دست خواهید آورد.

مطلب مرتبط : معنی ساعت 11:11

رابطه بین ساعت 16:16 و کارت تاروت

ارتباط ساعت 16:16 با کارت تاروت
ارتباط ساعت 16:16 با کارت تاروت

 

کارت تاروت ساعت جفت 16:16 «برج» است! این کارت مملوء از اخطار و هشدار است. همانطور که پیش­تر اشاره شد، چالش­هایی روبروی شماست. اینکه این چالش‌ها ظالمانه به نظر بیایند منطقی است؛ اما بدانید هر تغییر مثبت و پیشرفتی بهایی دارد که باید بپردازید و برای ثبات و آرامش پایدار مجبور به تحمل آن­ها هستید. پس مشکلات اخیر را به فال نیک بگیرید!

 

مطلب مرتبط : تاروت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up